متن نامه تراکتورسازی به اولیویرا لو رفت

به گزارش افکارنیوز، در حالی که چند ساعت به پایان ۴۸ ساعت زمان تعیین شده هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز به تونی اولیویرا سرمربی فصل گذشته تراکتور سازان باقی مانده بود، این مربی پرتغالی متن نامه باشگاه تراکتور سازی به خود را منتشر کرد.

در نامه جمشید نظمی، ‌ مدیرعامل تراکتورسازی به اولیویرا آمده است:

با توجه به پیگیری های مکرر از سوی باشگاه مبنی بر ارائه برنامه هایتان برای مربیگری تیم تراکتورسازی تبریز، ‌ متاسفانه هیچ گونه پاسخ صریح و قاطعی از سوی جنابعالی مبنی بر اینکه آیا علاقه مند به سرمربیگری تیم تراکتورسازی در فصل جدید می‌باشید یا نه، ‌ دریافت نکرده‌ایم.

اینجانب از سوی هیات مدیره باشگاه، تا ۴۸ ساعت منتظر شما برای اعلام برنامه و شرایط شما برای ادامه همکاری با باشگاه خواهم بود. در غیر این صورت گزینه های دیگر مدنظر قرار خواهد گرفت و ادامه همکاری با شما منتفی خواهد بود.

تونی اولیویرا در چند روز گذشته پرداخت طلب خود را منوط به ارایه برنامه به باشگاه تراکتور سازی تبریز دانسته بود و هیئت مدیره باشگاه نیز ۴۸ ساعت به وی برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد مهلت داده بود که فرصت وی به پایان رسیده است و باشگاه تراکتورسازی مذاکره با گزینه های دیگر را شروع خواهد کرد.