چراغ سبز فرهاد مجیدی به سرمربیگری استقلال

به گزارش افکارنیوز، این روزها شایعات زیادی برای مدیر عاملی استقلال مطرح می شود و هر روز نام یک گزینه در رسانه ها دیده می شود اما ظاهرا بهرام افشارزاده تنها گزینه جدی وزارتخانه برای میر عاملی است و حکم وی تنها نیازمند یک امضا از سوی محمود گودرزی بود.

وزارت ورزش که روی تمام گزینه های هیات مدیره به جمع بندی نهایی رسیده فقط منتظر پاسخ علی انصاری برای کمک به این باشگاه است و در صورتی که وی رضایت خود را برای حضور در هیات مدیره اعلام کند وزارت افشارزاده را مدیر عامل استقلال خواهد کرد.



عدم رضایت علی انصاری برای بازگشت به عرصه فوتبال آن هم به شکل رسمی و پررنگ باعثشده تا وزارت ورزش اعلام هیات مدیره و مدیر عامل را به تاخیر بیندازد و فعلا تا موافقت انصاری چیزی را رسانه ای نکند.



اما نکته جالب اینجاست که افشارزاده روز گذشته تماسی با فرهاد مجیدی گرفته و از او خواسته که خودش را برای سرمربیگری در استقلال آماده کند.



وی در این تماس تاكید كرده كه اگر من مدیرعامل استقلال بشوم، صد در صد تو را سرمربی تیم خواهم كرد. مجیدی هم كه این روزها گاهی در لواسان و گاهی در دوبی مشغول استراحت است، به افشارزاده جواب مثبت داده است.