دلخوری شدید کاپیتان استقلال از سه نفر

به گزارش افکارنیوز، سید مهدی رحمتی با حضور در برنامه خط قرمز ورزش از نگاه دو حسابی خبرساز شد و حالا خیلی ها می خواهند بدانند چه کسانی عامل حذف رحمتی از تیم ملی بودند؟


نکته جالب در مصاحبه تلویزیونی دروازه‌بان مطرح کشورمان عدم‌دلخوری از کارلوس کی‌روش و اشاره چند پهلو به چند فرد نزدیک به مرد پرتغالی و یک استقلالی قدیمی بود.


از فحوای کلام رحمتی می‌شد اینطور استنباط کرد که دروازه‌بان سابق تیم ملی به شدت از دست دبیرکل فدراسیون شاکی است و اعتقاد دارد مهدی محمدنبی از روی عمد با وی تماس نگرفته و به نوعی او را سرکار گذاشته است.


ظاهرا دبیرکل فدراسیون به رحمتی گفته بود که ۲۰ دقیقه دیگر تماس می‌گیرد تا نامه عذرخواهی جدید را در اختیار این دروازه‌بان بگذارد، اما هنوز آن ۲۰ دقیقه فرا نرسیده است!


از طرفی کاپیتان استقلال به صورت تلویحی به نقش جواد نکونام هم اشاره کرد و دلخوری‌هایش را بیان کرد، اما نوک تیز انتقادات سیدمهدی رحمتی به سمت امیرحسین صادقی بود. مدافعی که مدت‌هاست با سنگربان استقلال قهر است و رحمتی معتقد است این بازیکن بین او و نکونام را به هم زده است!


به هر رو رحمتی همه این حرفها را زد، اما خودش هم اعتقاد داشت اشتباه بزرگی را مرتکب شده و نقش اصلی در خداحافظی از تیم ملی و خط خوردن این دروازهبان باتجربه را خود سیدمهدی رحمتی ایفا کرده است. به قول معروف خودکرده را تدبیر نیست!