همدانیها سرانجام به خواسته خود رسیدند و توانستند امتیاز مس سرچشمه را بخرند. این تیم سرانجام توانست مسئولان كارخانه مس سرچشمه را متقاعد كند كه امتیازش را واگذار كنند. البته مسئولان مس سرچشمه بیشتر به این دلیل امتیاز باشگاه خود را واگذار كردند كه طبق قوانین فوتبال، یك شركت یا كارخانه نمیتواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارخانه مس هم که تیم مس کرمان را در لیگ برتر داشت، دیگر نمی‌توانست مس سرچشمه را در به لیگ برتر بفرستد و مجبور بود امتیاز خود را بفروشد. این موضوعی است که عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ هم به آن اشاره کرده بود.

علاوه بر همدانی‌ها، حسین هدایتی هم دست به کار شده بود تا امتیاز مس سرچشمه را بخرد و با آن در لیگ برتر شرکت کند اما سرانجام همدانی‌ها بودند که در این رقابت پیروز شدند و توانستند امتیاز مس سرچشمه را به نام خود کنند. فردا صبح مسئولان ورزش همدان پس از تشکیل جلسه‌ای با مسئولان مس سرچشمه، رسما امتیاز این تیم را با قیمتی حدود ۶ الی ۷ میلیارد تومان می‌خرند.

این واگذاری درست در روزی نهایی می شود که عادل فردوسی پور قرار است ویژه برنامه ای برای بررسی عوارض واگذاری های اینچنینی داشته باشد.

تیم شهر زادگاه عادل فردوسی پور که گفته می شود قرار است در لیگ یازدهم به هگمتانه تغییر نام پیدا کند، جنجال های فراوانی شاید به همراه بیاورد.