بازگشت جادوگر به پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز، شاید یکی از مهم‌ترین چالش‌های رحیمی در پرسپولیس را بتوان موضوع آشتی علی دایی و علی کریمی دانست. اتفاقی که مدیرعامل سرخپوشان در مواجهه با آن بسیار محتاط و محافظه کار است.

او در پاسخ به هواداران علی کریمی که چندی پیش با اجتماع مقابل دفتر باشگاه خواهان بازگشت جادوگر به پرسپولیس شده بودند، گفت: «همه تلاشش را برای موفقیت پرسپولیس می‌کند.» پاسخی معنادار و چندجانبه که هیچ صراحتی از آن دال بر تلاش برای بازگشت شماره ۸ در آن دیده نمی‌شود.

هر چند خبرهایی از پرسپولیس به گوش رسید که استیلی مأمور شده تا زمینه آشتی شهریار و جادوگر را فراهم کند اما هیچ‌گاه شاهد اقدامی عملی، مثبت و رو به جلو در این زمینه نبودیم.

با تشکیل کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، این مأموریت تقریبا غیرممکن به فردی سپرده شد که ریش‌هایش به مراتب سفیدتر از استیلی بود. امیر عابدینی هم تلویحا این موضوع را تأیید کرد ولی هنوز خبری نیست که نیست!

گفتیم چه خوب است موضوع را به طور اختصاصی از رحیمی پیگیری کنیم ولی باز هم پاسخ روشنی دریافت نکردیم. البته شاید از پاسخ آقای مدیرعامل بتوان تعابیر مختلفی برداشت کرد اما کلافگی و بی‌علاقه بودن وی در مواجهه با موضوع بازگشت جادوگر کاملا مشهود بود.

به گفتگویی که بین ما و رحیمی انجام شد، خوب توجه کنید:

* آقای رحیمی، قضیه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس به کجا رسید؟

- لطفا در این مورد سئوالی نپرسید!

* یعنی تلاش‌ها برای آشتی دایی و کریمی به نتیجه نرسیده؟


- نمی‌خواهم در این زمینه صحبت کنم!

* اصرار ما برای طرح این سئوال دغدغه هواداران است.


- خواهش می‌کنم به هیچ‌عنوان این سئوال را مطرح نکنید!

* فکر می‌کنیم اصلا تمایلی به بازگشت کریمی به پرسپولیس ندارید که اینچنین طفره می‌روید؟

- من نوکر شما هستم! خواهشا از خیر این سئوال بگذر…(با لهجه غلیظ اصفهانی)

همه تلاش‌مان را کردیم تا بتوانیم موضع شفاف و روشن رحیمی را در این زمینه بدانیم ولی دقیقا همین ۴ جمله را دریافت کردیم. آن هم با لحنی خسته، کلافه و بی‌میل!

نمی‌دانیم این هم از محافظه‌کاری رحیمی بود یا باید پاسخ‌هایش را بگذاریم پای اینکه او همه تلاشش را می‌کند تا پرسپولیس کمترین حاشیه را داشته باشد حتی اگر به قیمت سد راه بازگشت شماره ۸ به پرسپولیس تمام شود.

چیزی که مدیرعامل سرخپوشان در گفتگوی قبلی‌اش به آن تأکید کرده بود؛ ایجاد آرامش در تیم و مدیریت بر سکوها!