این اتفاق به ظاهر تلخ، بیش از آنکه بخواهد سبب ناراحتی و یا خدای نکرده احساس شکست ما باشد، یک احساس زیبا از پیروزی حقیقی ماست.در واقع برنده اصلی این رقابت ها تیم ملی فوتبال بانوان ایران بود. تیمی که با نشان دادن التزام خود به قوانین اسلام و کشور عزیز ایران حتی به قیمت حذف از رقابت ها به همه دنیا و مدعیان قانون و آزادی نشان داد که در کمال آزادی، قوانین مذهب و کشورش را رعایت می کند و به هیچ قیمتی آبروی ایران اسلامی را به حراج نخواهد گذاشت.

به گزارش جهان، حقیقت ماجرا آن است که رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۲ در رشته فوتبال بانوان، تبدیل به عرصه ای شد که عمق نهادینه شدن باورهای اسلامی _ ایرانی را در نسل های جدید کشور بزرگ ایران نشان داد و به دشمنان این مملکت ثابت کرد که تلاشهایشان همواره با شکست مواجه خواهد شد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران علیرغم صلاحیتی که داشت از این رقابت ها کنار گذاشته شد اما انگشت اشاره چراها به سمت آنهاییست که سبب این حرکت زشت شدند و با سلب آزادی جوانان مسلمان ایرانی، به افکار عمومی دنیا نشان دادند که برای رسیدن به خواسته های خود نه برای قانون اهمیتی قائلند و نه پاسخگویی به افکار عمومی دنیا برایشان مهم است.

البته ما در میادین دیگری شبیه میدان اردن نیز به این پیروزی های بزرگ دست یافته ایم و مسلما آوردگاه اردن که بانوان مسلمان ایرانی از امتحان سخت آن موفق بیرون آمدند نیز آخرین میدان نخواهد بود.اما باید دانست که این مسیر امتحان از میزان پایبندی جوانان ایرانی به ارزش های اسلامی و ایرانی همواره ادامه خواهد داشت و این جوانان برومند ایران هستند که باید خود را برای رویارویی در میدان های سخت تر آماده کنند.میدان هایی که پیروزی در آنها همانند آنچه در اردن و توسط تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان نصیب ایران شد، برای ما شیرینی های بسیار زیادی دارد.