به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سرمربی سابق پرسپولیس گفت: می ترسم برای تماشای دیدار پرسپولیس و ملوان به آزادی بروم چراکه باید حرف و حدیث زیادی بشنوم.

علی پروین در خصوص حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: «با نتایج خوبی که دایی کسب کرده امید هواداران پرسپولیس دوباره زنده شد. بازی این تیم مقابل فولاد را دیدم. در آن شرایط خاص به نظر من پرسپولیس با شکست فولاد شاهکار کرد. فولادی ها فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کنند. مخصوصا وقتی که تاکتیک‌های شان را مجید جلالی بچیند. به همین دلیل است که می‌گویم پرسپولیسی‌ها گل کاشتند.»

او ادامه داد: «شاگردان دایی باید بدانند که بازی با فولاد تمام شد. بازی ملوان مقابل استقلال را به دقت دیدم. ملوانی‌ها خیلی خوب کار کردند و من را یاد قدیم‌ها انداختند. پرسپولیس نباید حتی یک دقیقه هم ملوان را دست کم بگیرد. چون این تیم خطرناک است.»

پروین در جواب سؤالی که آیا بنابر قولی که داده بودید فردا به ورزشگاه خواهید رفت یا خیر، گفت: «معلوم نیست. باور کنید می‌ترسم به ورزشگاه بروم چون پس از آن باید هزاران حرف و حدیثبشنوم. اگر پرسپولیس در لیگ برتر هم همین طور بازی می‌کرد، رتبه بهتر از چهارمی داشت. البته حاشیه‌ها هم به این تیم ضربه زد.»

سرمربی سابق پرسپولیس با انتقاد از برخی نقل قولها از طرف وی در رسانهها گفت: متاسفم که از زبان من به حمایت از این و آن می پردازند. اگر بخواهم حرف بزنم از هیچ کسی نمیترسم. این حرف را برای رسانههایی میزنم که نقل قولهای مرا برعکس چاپ میکنند.