علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ملوان گفت: بازی سختی پیشرو داریم ولی مصمم هستیم كه هم شكست در لیگ را در مقابل این تیم جبران كنیم و قطعا این كار را انجام میدهیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: روی حضور طرفدارانمان در بازی فردا حساب خاصی باز کرده‌ایم و مطمئن هستم که آنها با حضور پر شور خود شرایط مطلوبی را به نفع پرسپولیس ایجاد خواهند کرد و دوست داریم در شرایطی که در لیگ شکست‌هایی را تجربه کرده‌ایم فردا با یک بازی خوب و محکم تمام آن شکست‌ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با فولاد اظهار داشت: شرایط سنگین آب و هوا و گرمای به شدت وحشتناک اهواز و مرطوب بودن هوا شرایطی را ایجاد کرده بود که نتوانستیم در نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم. اما شرایط‌مان در نیمه دوم خیلی تغییر کرد و تیم تدریجاً شرایط خوبی پیدا کرد.

علی دایی در خصوص اینکه دوست داشتید با استقلال یا ملوان بازی کنید یا خیر گفت: قلباً دوست داشتم با استقلال روبه‌رو می‌شدیم اما این موضوع از شایستگی‌های تیم ملوان کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون این نكته كه پس از بركناری محمد بن همام از ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا در پی كسب جایگاه در این كنفدراسیون است یا خیر گفت : فعلاً فكر مدیریت در تصوراتم نمیگنجد ولی اعتقاد دارم كه مدیریت نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد. بن همام نیز به راحتی در این پست حضور پیدا نكرده است. او هم قطعاً مورد حمایت بسیاری بوده اما جالب است كه بدانید رئیس فدراسیون فوتبال هرگز نمیدانست كه من عضو رسمی فیفا هستم!