یحیی توره به بارسلونا بازمی گردد

به گزارش افکارنیوز، برخی از نشریات انگلیسی از جمله روزنامه سان مدعی شده‌اند که یحیی توره خواهان ترک منچسترسیتی است تا راه بازگشت به تیم پیشین خود، بارسلونا را در پیش بگیرد.

این نشریه ادعا کرده هافبک دفاعی ساحل عاجی آبی‌پوشان شهر منچستر که سه فصل(۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰) برای بارسلونا بازی کرد‌، به مدیربرنامه‌های خود گفته است که مقدمات جدایی وی از قهرمان جدید لیگ برتر انگلیس را فراهم کند، چرا که در این تیم به اندازه کافی مورد احترام قرار نمی‌گیرد و برای آنها اهمیتی ندارد.

سان اعلام کرده است که نیوکمپ یکی از مقصد‌های احتمالی توره است هرچند این احتمال وجود دارد که او به یک تیم لیگ برتری دیگر هم ملحق شود. در این نشریه به نقل از دیمیتری سلوک، مدیر برنامه‌های یحیی توره آمده است: او بسیار ناراحت است و به فکر ترک تیم افتاده است. اگر وضعیت همینطور ادامه داشته باشد قطعاً از منچسترسیتی جدا خواهد شد.

وی افزود: توجه کردن به سختکوش‌ترین کارگر تیم مهم است و بد نیست گاهی اوقات در روز تولدش به او تبریک بگویند و دستش را بفشارند. منچسترسیتی باید کاری انجام دهد تا یحیی توره احساس باارزش و مهم بودن کند و بفهمد که در این تیم کسانی هستند که او را می‌خواهند. اتفاقی که در سالگر تولد او رخ داد بدان معناست که باشگاه توجهی به او ندارد. این یک دلیل روشن بود.

بارسلونا سال ۲۰۰۷ برای خرید یحیی توره ۹ میلیون یورو به تیم موناکوی فرانسه پرداخت. توره ۳۱ ساله اکنون ۱۲ میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد، رقمی که برای بازگشت او به نیوکمپ مطمئناً باید کاهش پیدا کند. گفته می‌شود که ارزش او در بازار نقل و انتقالات رقمی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو است.