منتظر پرسپولیسم و با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام

به گزارش افکارنیوز، قاسم دهنوی ابتدا در مورد بحثمذاکره‌اش با باشگاه سایپا گفت: من هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه سایپا انجام نداده‌ام و فکر می‌‌کنم مشخص شدن وضعیتم نیاز به زمان دارد. من دروغ نمی‌‌گویم و پیشنهادهایی دارم ولی منتظرم تا ببینم وضعیت مالی‌ام با پرسپولیس چطور می‌‌شود. تا به امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام، چون فکرم درگیر این است که مشکلات مالی‌ام برطرف شود. متأسفانه امسال از این بابت خیلی سختی کشیدم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا دوست داری در پرسپولیس بمانی؟»، اظهار داشت: پارسال خیلی به من سخت گذشت و فشار روحی و روانی زیادی را تحمل کردم. من به احترام علی دایی پرسپولیس را انتخاب کردم ولی متأسفانه سال گذشته اصلاً برایم خوب نبود. امسال فکرم راحت‌تر است و مطمئنم که می‌‌توانم خودم را نشان دهم. دیگر نه محرومیتی در کار است، نه قرار است حکم جلب مرا بگیرند و نه قرار است به من لقب کلاهبردار بدهند. امسال می‌توانم فصل خوبی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر در فهرست دایی قرار نگیری ناراحت میشوی؟، تصریح کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است و من باید جایی بازی کنم که مربی قبولم داشته باشد. طبیعی است که اگر دایی مرا نخواهد باید تیم دیگری را انتخاب کنم و پیشنهادهایی نیز دارم. با این حال منتظرم تا وضعیتم در پرسپولیس مشخص شود. باز هم میگویم که اگر قرار شد در پرسپولیس بمانم، مطمئن باشید یک فصل بسیار خوب خواهم داشت و همانی بازیکنی میشوم که در مس و تراکتورسازی بودم.