پدرم هیچ‌وقت به حقش نرسید

به گزارش افکارنیوز، آتیلا حجازی در مورد احساسی که در آستانه سومین سالگرد فوت پدرش دارد، گفت: این سه سال برای من و خانواده‌ام خیلی سخت گذشت. انگار همین دیروز بود که پدرم در بیمارستان فوت کرد. این سه سال مثل یک چشم بر هم زدن گذشت. جای او در خانه ما و همچنین در بین هوادارانش خیلی خالی است. کنار آمدن با نبودن پدر خیلی سخت و غم‌انگیز است.

او ادامه داد: داغ جدایی پدرم از ما همیشه در دلم می‌ماند و هیچ وقت نمی‌توانم او را فراموش کنم. جا دارد از مردمی که از طریق پیامک، تماس تلفنی و به صورت حضوری با ما در این مدت ابراز همدردی کردند، تشکر کنم. روز جمعه ساعت ۱۱ هم مراسم سالگرد او در بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود و خیلی‌ها قرار است از راه‌های دور و شهرهای مختلف به تهران بیایند که باید از محبت آنها تشکر کنم.

حجازی در پاسخ به این سؤال که آیا پدرش در این فوتبال به حقش رسید، گفت: قطعاً به حقش نرسید. پدرم همیشه واقعیتها را میگفت، مجیزگویی کسی را نمیکرد و چون مقابل هیچکس خم نشد، در این فوتبال به حقش نرسید. او اولین نفری بود که با صراحت در مورد ناپاکیهای فوتبال صحبت کرد و خیلی از حرفهایش بعدها برای من و دیگران ثابت شد.