به گزارش افکارنیوز، او درباره شرایط اردوی تیم ملی در اتریش به خبرنگارانمی گوید: «شرایط خوبی داریم. تمرینات بسیار خوبی در دستور کار بازیکنان قرار گرفته و همه چیز ایده آل است تا بتوانیم از هر نظر آماده جام جهانی شویم. خوشبختانه تقریبا دوره بدنسازی را پشت سر گذاشته ایم و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار داریم. مشکلی وجود ندارد و روز به روز شرایط بهتری پیدا می کنیم.»

او درباره آینده تیم ملی در جام جهانی تاکید می کند: «کار بسیار سختی داریم. کادرفنی در تلاش است که ما را با نوع تاکتیک ها و شیوه بازی حریفان آشنا کند. خوشبختانه ترکیب تیم کامل شده و با انجام هماهنگی بیشتر می توانیم شرایط خوب خود را به دست آورده و با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.»

مدافع تیم ملی درباره شانس صعود ایران می گوید: «نمی توان گفت شانس نداریم. به هر حال ما به جام جهانی می رویم تا از حیثیت ایران دفاع کنیم. بی تردید هر کاری می کنیم تا به موفقیت برسم. از مردم و رسانه ها هم حمایت می خواهیم. امیدوارم با دعای مردم خوب ایران بتوانیم آنچه مدنظرمان هست را به دست آوریم.»

حسینی درباره آینده اش و اینکه گفته می شود به قطر می رود، می افزاید:

از قطر پیشنهاد دارم و چند تیم ایرانی هم مرا می خواهند اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم ملی است و به چیز دیگری فکر نمی کنم. بعد از جام جهانی درباره آینده باشگاهی ام تصمیم می گیرم.