به گزارش افکارنیوز، با نظر رضا الماسی رئیس هیأت مدیره باشگاه ملوان، ‌ مسعود معمایی مدیرعامل این باشگاه را به دلیل عدم ارائه برنامه‌های فصل آتی خود تا اطلاع ثانوی از سمتش معلق کرد تا معمایی بعد از ارائه برنامه‌هایش به هیأت مدیره نسبت به ابقا یا عدم ابقای ایشان تصمیم‌گیری شود.

با توجه به زمان فصل نقل و انتقالات و عقد قرارداد با بازیکنان و جذب نیروهای مورد نیاز باشگاه برای فصل آینده از ۲۵ روز پیش از مدیرعامل باشگاه ملوان خواسته شد تا برنامه‌های فصل آتی خود را به هیأت مدیره ارئه کند اما تا امروز این امر میسر نشده است.

باشگاه ملوان همچنین شایعه پیشنهاد یک گروه اقتصادی جدید برای تامین هزینه‌های باشگاه ملوان را رد و اعلام کرد باشگاه ملوان برای دو سال با یک اسپانسر به توافق رسیده و پایبند اصول اخلاقی و قرارداد امضا شده است.

روابط عمومی باشگاه ملوان همچنین در مورد شایعه تغییر کادر فنی ملوان اعلام کرد: این باشگاه با نصرت ایراندوست قرارداد رسمی امضا کرده و اعضای کادر فنی ملوان به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. همچنین از هواداران، بازیکنان و کادر فنی و مردم شریف انزلی به دلیل ناهماهنگیهای موجود عذرخواهی میکند.