جوان نیستم که با استقلال وسوسه شوم

به گزارش افکارنیوز، مرتضی اسدی درباره وضعیتش در تراکتورسازی تبریز برای فصل آینده اظهار داشت: قراردادم به پایان رسیده و منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی و بازیکنان تیم هستم.

وی تصریح کرد: اولویت من برای فصل آینده تراکتورسازی است اما شرایط این تیم نسبت به سال‌های گذشته تفاوت پیدا کرده و هنوز وضعیت سرمربی و بازیکنان مشخص نیست. هواداران تراکتورسازی از تیمشان توقع دارند و نمی‌توانیم بدون اینکه تیم خوبی ببندیم وارد مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شویم.

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: منتظر هستم تا ببینم تصمیم مسئولان باشگاه تراکتورسازی درباره آینده این تیم چیست و آیا می‌توانند انتظارات مردم تبریز را برآورده کنند یا نه. با توجه به این شرایط منتظر روزهای آینده هستم.

اسدی در خصوص مذاکره مسئولان استقلال با وی گفت: استقلالیها با مدیر برنامهام صحبتهایی انجام دادهاند اما هنوز این مذاکرات صددرصد نشده است. بازی در تیمهایی چون استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی که طرفدار دارند باعث افتخار است اما من بازیکن جوانی نیستم که بخواهم با پیشنهاد استقلال وسوسه شوم. همانطور که گفتم منتظر روزهای آینده هستم تا ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.