دلیل درگیری سیمئونه با واران فاش شد

به گزارش افکارنیوز، شب گذشته(شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید با خوشحالی‌ پس از گلی که آن را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، بسیاری از هواداران اتلتیکومادرید را عصبانی کرد. خوشحالی زاید‌الوصف او در حالی بود که رئال ۳ بر یک از اتلتیکومادرید پیش بود و تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود.

عصبانیت هواداران اتلتیکو دوچندان شد زمانی که رافائل واران هم در دایره میانی میدان در حالی که پشت به دروازه خودی حرکت می‌کرد توپ را به سمت نیمکت اتلتیکومادرید شلیک کرد که در این لحظه علاوه بر هواداران، دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید هم از کوره در رفت. بلافاصله پس از این اتفاق سیمئونه به سمت زمین بازی هجوم برد و مدافع جوان فرانسوی اتلتیکومادرید را تهدید کرد.

در این بین مداخله آنخل دی‌ماریا و داور بازی مانع از بالا گرفتن درگیری شد و قائله در نهایت با اخراج سیمئونه از نیمکت پایان یافت.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی درباره اتفاقی که افتاد، گفت: واران با شوت کردن توپ به سمت من، مرا عصبانی کرد. برای من به عنوان کسی که از واران بزرگترم تحمل چنین بی‌احترامی سخت بود و نتوانستم آن را نادیده بگیرم.

سرمربی آرژانتینی روخیبلانکو در ادامه بابت اقدام ناپسند خود عذرخواهی کرد و اظهار داشت: میدانم که واکنشم حرکتی اشتباه بود. واران بازیکن جوانی است و آینده درخشانی دارد.