به گزارش افکارنیوز، محمود خوردبین پس از نشست امروز خود با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: این نشست، مناسبت خاصی نداشت غیر از اینکه دوستان قدیمی هستیم و دوستی ما به زمانی برمی‌گردد که دانشجوی دانشکده تربیت بدنی تهران بودیم. در واقع این دوستی، هم دانشجویی و هم فوتبالی است. به هر حال ایشان تازه وارد فوتبال نشده است.

وی ادامه داد: وقتی آقای رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شدند، بحث‌هایی را شنیدم. البته هر نظری در جای خودش مورد احترام است، اما آقای رحیمی حداقل ورزشی است، فوتبال بازی کرده است. مدیریت فوتبالی هم انجام داده و تحصیلات این کار را هم دارد. اینها فاکتورهای مهمی هستند، البته باید اذعان کرد مشکلات در پرسپولیس زیاد است و همه ما باید به فکر کمک به پرسپولیس باشیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حدود دو ساعت در دفتر آقای رحیمی بودم اما خیلی نتوانستیم صحبت کنیم. در اتاقش باز بود و یکسره در حال انجام امور، مذاکره، گفت‌وگوی تلفنی و بررسی نامه‌ها بودند. اینکه در اتاقش باز است، خیلی هم خوب است ولی سرش واقعا شلوغ و کارش خیلی زیاد و سخت است.

خوردبین درباره اینکه آیا با توجه به اشراف و سابقه‌ای که روی مسائل تیم دارد، بحثهمکاری هم وجود دارد یا نه، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین مساله‌ای مطرح نشد. یک دیدار دوستانه بود. البته چند نکته و پیشنهاد هم به نظرم رسید که به ایشان منتقل کردم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم در فصل آینده افزود: به نظرم الان نمیشود قضاوت کرد، اما به طور کلی انتظار میرود شرایط خیلی بهتر از سال قبل بشود. در این فصل در بخش مدیریت و کادر فنی مشکل نداریم. به نظر آقای دایی با آرامش بیشتر و مشکلات مالی کمتر کار خواهد کرد. با فرض حفظ استخوانبندی تیم، بچهها نسبت به فصل قبل هماهنگتر و آبدیدهتر شدهاند. من سال قبل هم گفته بودم، تیم بهتر نتیجه میگیرد و اگر آنها را دو، سه سال حفظ کنیم خیلی بهتر هم خواهند شد.