توصیف هیجان انگیز آگرو از فوتبال ایران

به گزارش افکارنیوز، برخی معتقدند که آرژانتین در گروه راحتی قرار گرفته است اما آگرو نگران خطری است که از سوی هم گروهی ها این تیم را تهدید می کند.


وی گفت: مردم می گویند در گروه راحتی قرار داریم ولی هیچ مسابقه ای در جام جهانی آسان نیست.


این بازیکن در مورد هم گروهی آرژانتین با تیم های ایران، بوسنی و نیجریه در گروه F جام جهانی گفت: نیجریه قهرمان آفریقا است در حالیکه فوتبال ایران هیجان انگیز است. بوسنی هم با اینکه تاریخ غنی دارد ولی برای اولین بار به جام جهانی صعود کرده است. اصلا گروه سختی نخواهد بود.


مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس همچنین تأکید کرد که برای بازی درکنار لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کاملا آماده است.


وی درفصل اخیر چندین بار دچار مصدومیت شد با وجود این ۲۴ گل در ۳۴ مسابقه به ثمر رساند.


آگرو از اکنون به بعد به فکر بازی در کنار ستاره بارسلونا در جام جهانی خواهد بود.


وی در این باره گفت: کاملا آماده هستم. به امید قهرمانی در لیگ برتر در آخرین مسابقه فصل منچسترسیتی بازی کردم و اکنون منتظر جام جهانی هستم.


آگرو در پاسخ به سوالی در مورد احتمال قهرمانی آرژانتین در جام جهانی گفت: بله چراکه نه؟ ما مسی، بهترین بازیکن روی زمین را داریم. او ما را در مسابقات دشوار مقدماتی در حالیکه چند بازی باقی مانده بود، سرگروه کرد.


آگرو افزود: خط حمله ما عالی است و من هم سعی می کنم گل های بیشترین بزنم. در خط میانی آرژانتین هم بازیکنان فوق العاه ای هستند که از ما حمایت خواهند کرد. ما استعداد و توانایی شکست هر تیمی را داریم.