با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل میزنم

به گزارش افکارنیوز،رضا نوروزیپس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس گفت: دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و حالا که این اتفاق افتاده خوشحالم. درست است که چند پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه با آقای دایی صحبت کرده بودم و همچنین از بچگی طرفدار دوآتشه پرسپولیس بودم این تیم را انتخاب کردم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا روند گلزنی‌هایش به استقلال را در پرسپولیس هم می‌تواند ادامه دهد، اظهار داشت: مسلماً تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا با پیراهن پرسپولیس هم به استقلال گل بزنم و دل هواداران را شاد کنم.


مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تأکید بر اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بازیکن آزاد است و قراردادی با نفت ندارد در خصوص رقم قراردادش با سرخپوشان، گفت: در خصوص مسائل مالی به توافق رسیدیم اما فقط این را بگویم که قراردادم میلیاردی نیست.


نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص شده در فصل جدید چه شماره‌ای را درپرسپولیسمی‌پوشد، خاطرنشان کرد: با آقای دایی صحبت کردم تا شماره ۱۰ پرسپولیس را بپوشم و فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی وجود داشته باشد.


وی درباره رقابت در خط حمله پرسپولیس هم عنوان کرد: پیش از هر رقابتی بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس با هم دوست هستند و قطعاً همه ما به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و تمام تلاش‌مان را هم برای رخ دادن این اتفاق انجام می‌دهیم.


مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من برای گلزنی به پرسپولیس آمدم و تمام تلاشم را هم انجام می‌دهم تا تیمم موفق شود ضمن اینکه پیشینه هر بازیکن هم مشخص است و معلوم است که در گذشته چه کار کرده است. امیدوارم بتوانیم در کنار دیگر مهاجمان خط حمله قدرتمندی برای پرسپولیس تشکیل دهیم.


نوروزی در پاسخ به این سؤال آیا پس از پیوستن به پرسپولیس به حضور دوباره در تیم ملی هم فکر میکند، گفت: مسلماً این طور است. درست است که من جام جهانی را از دست دادم اما میخواهم پس از مسابقات جام جهانی پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بپوشم. البته باید تأکید کنم که برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی دعا میکنم و آرزو دارم که تیم کشورم موفق شود.