به گزارش افکارنیوز، رضا نورمحمدی در پاسخ به سؤالی که چه اتفاقی افتاد که در پرسپولیس ماندنی شدید، گفت: پوشیدن پیراهن پرسپولیس همیشه برای هر بازیکن افتخار است و من هم خدا را شکر می‌کنم که باز هم می‌توانم امسال هم در خدمت پرسپولیس باشم البته آن موقع که گفتند به من نیازی ندارند من حرفی نزدم و باز هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردم.

وی افزود: اما اصل ماجرا این بود که سه ساعت رودرروی علی دایی نشستیم و در جلسه‌ای رودررو همه حرف‌ها را زدیم و همه چیز را تمام کردیم. صحبت‌های لازم انجام شد و حالا امیدوارم که در سه جام امسال بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

نورمحمدی ادامه داد: وقتی قسمت یک بازیکن این است که از یک تیم جدا نشود، نمی‌شود کاری کرد در جلسه ما و دایی اتفاق خاصی نیفتاد فقط سرمربی پرسپولیس حرف‌هایش را به ما زد البته ما قبل از اینکه خبر جدایی‌مان رسانه‌ای شود هیچ صحبتی رو در رو با دایی نکرده بودیم. چون دایی به مسافرت رفته بود اما بالاخره قسمت شد در جلسه‌ای دایی را ببینیم که به توافقات لازم رسیده‌ایم. امیدوارم که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی در پایان درباره ترافیک خط دفاعی و احتمال نیمکتنشینی مجددش گفت: ما سه جام داریم که مطمئن باشید به هر نحوی که بتوانم به پرسپولیس کمک میکنم. باور کنید اگر در این تیم نبودم باز هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت میکردم. من خیلی خوشحالم که به همراه نوری که واقعا برای پرسپولیس تاثیرگذار بوده در جلسهای با دایی همه مسائل را حل کردیم و خدا را شکر در خدمت این تیم هستیم. ای کاش زودتر با علی آقا حرف میزدیم.