نظر سرمربی والیبال ایتالیا درمورد ایران

به گزارش افکارنیوز، مائورو بروتو در نشست خبری پیش از بازی روز جمعه برابر تیم ایران، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم در ایران هستم. با توجه به اینکه والیبال ایران پیشرفت‌های خوبی به ویژه در این هفته‌های اخیر داشته است، به نظر می‌رسد نسبت به بازی رفت در ایتالیا، کارمان سخت‌تر شده باشد. ملی‌پوشان ایران دو بازی بسیار زیبا در برابر برزیل داشتند که یک پیروزی نیز به دست آوردند.

وی تاکید کرد: هر چند تیم والیبال ایتالیا به خاطر میزبانی صعودش به مرحله بعد قطعی است، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در برابر ایران دوباره به پیروزی برسیم. با این حال بازی بسیار سختی خواهیم داشت. من برای اولین بار است که به ایران می‌آیم و امیداوریم بازی خوبی نیز داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در باره نیامدن نفرات اصلی این تیم به تهران گفت: بسیاری از بازیکنان در لحظات آخر به تیم پیوستند و آنان نیز انسان هستند و خسته می‌شوند بنابراین باید استراحت می‌کردند. اما این تیم نیز تیم الف ایتالیا است و فکر نکنید که تیم ضعیفی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تبانی و نیاوردن بازیکنان اصلی؟، یادآور شد: از این سوال ناراحت شدم، اصلا درباره این موضوع از من سوال نپرسید و اینگونه هم فکر نکنید. یقین دارم که فردا بازی سختی خواهم داشت چون تیم ایران خاص است.

بروتو در پایان گفت: برای بازی با برزیل از ترکیب اصلی استفاده خواهیم کرد چون بازیکنان استراحت کردند.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در روزهای جمعه و یکشنبه ۳۰ خردادماه و یکم تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا میرود.