قسمت نبود شاگرد قلعه‌نویی شوم

به گزارش افکارنیوز، سعید دقیقی درباره پیوستنش به تیم پیکان گفت: تصمیم گرفته بودم که برای آزمون کنکور دکترای مدیریت ورزشی در تهران حضور داشته و در یکی از تیم‌های تهرانی بازی کنم. به همین دلیل نتوانستم در تراکتورسازی تبریز بمانم.

وی افزود: دومین دلیل پیوستنم به تیم پیکان این بود که برای این تیم بازی کرده بودم و با فضای باشگاه آشنایی داشتم. با وجود پیشنهاداتی که از تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران داشتم، شرایط در تیم پیکان بهتر بود و با توجه به هدف‌گذاری این باشگاه و تیم خوبی که در حال بستن است، راغب شدم که به این تیم بروم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه چرا به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداده است، اظهار داشت: من از چند تیم تهرانی از جمله استقلال پیشنهاد داشتم اما انگار قسمت نبود شاگرد قلعه‌نویی شوم. با این حال من به قلعه‌نویی اعتقاد دارم و امیدوارم در سال‌های آینده افتخار شاگردی ایشان را داشته باشم. روند مذاکرات ما طوری بود که در نهایت ترجیح دادم به پیکان بروم.

وی در ادامه تأکید کرد: از انتخاب پیکان خوشحالم و با توجه به اینکه یک سال در این تیم بازی کرده بودم، بعد از بررسی شرایط تصمیم گرفتم با باشگاه قرارداد امضا کنم. پیکان باشگاه منظمی است و امسال هم هدف دارد که تیم خوبی را شکل بدهد، از طرفی من به مسئولان پیکان قول داده بودم که به این تیم بروم و از انتخابم راضی‌ام.

دقیقی همچنین در خصوص دلایل جدایی‌اش از تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات شخصی نمی‌‌توانستم در تبریز بمانم و این را از قبل هم گفته بودم. برای تراکتورسازی و رسول خطیبی آرزوی موفقیت دارم و هواداران این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. من در تراکتورسازی به آنچه که می‌ خواستم رسیدم و نقش کوچکی در قهرمانی این تیم داشتم. فکر می‌‌کنم وقتش رسیده بود تا تصمیم دیگری بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا پیکان را باید با جذب این نفرات مدعی قهرمانی بدانیم؟»، گفت: پیکان بازیکنان خوبی دارد ولی فراموش نکنید که این تیم تازه به لیگ برتر آمده است. تیم ما باید به فکر قرار گرفتن در نیمه بالای جدول باشد و از تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است نباید توقع قهرمانی داشته باشیم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پیکان در خاتمه اعلام کرد در فصل پیش رو پیراهن شماره ۱۰ این تیم را برتن خواهد کرد.