اظهارات سرمربی والیبال ایران بعد از برد تیم‌ملی

به گزارش افکارنیوز، کواچ در نشست مطبوعاتی پس از دیدار ایران و ایتالیا در مورد اینکه تیم حریف با بازیکنان ذخیره خود آمده بود عنوان کرد: به همه هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم. نمی‌دانم چرا این سوال را می پرسید که ایتالیا با تیم دوم خود آمده بود. آنها خوب بازی کردند. خوشبختانه سرویس های ما خوب شده بود و نمی توانستند دریافت کنند خوب بازی کردیم و امیدورم این هماهنگی را حفظ کنیم و در بازی های آینده ادامه دهیم.

وی افزود: من قبل از بازی کاملا نگران بودم که چه نتیجه ای می‌خواهد حاصل شود سعی کردیم هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تفاوت بازی ایتالیا در کشورش و تهران گفت: ‌ نگاه نمی کنم که در گذشته چه اتفاقی افتاده است این دو داستان متفاوت است ابتدا مقابل تیم قدرتمندی قرار گرفتیم اما امشب با توجه به تجربیات گذشته توانستیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم. من هر بازی را به چشم همان بازی نگاه می کنم.

سرمربی تیم والیبال ایران در مورد شناختش از لیگ ایتالیا چقدر به والیبال ایران کمک کرد تاکید کرد: طبیعی است که کمک شایانی کرده است بعضی از ایتالیاییها هم در تیم خود من بازی میکردند آنالیزی که از آنها داشتم به من کمک کرد.