شرط عجیب پرسپولیس برای جدایی مدافع ملی‌پوش

به گزارش افکارنیوز، جدایی برخی بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس نظیر خلعتبری که به نظر تعدادشان نیز رو به افزایش است باعثنگرانی شدید دایی شده است.



حتی سرمربی پرسپولیس با اشاره به این فضای موجود عنوان کرده که تمام تلاش‌ خود را برای حفظ ستاره‌های تیمش مانند جلال حسینی، پولادی و خلعتبری خواهد کرد.



در همین راستا شنیده می‌شود که مهرداد پولادی که ندای جدایی از پرسپولیس سر داده و به واسطه درخشش در جام‌جانی یکی؛ دو مشتری اروپایی دست به نقد نیز به دست آورده، با این تصمیم جناح چپ پرسپولیس را به چالش کشیده است.



از این رو مسئولان پرسپولیس درصدد هستند به هر طریقی که شده مانع جدایی این ستاره خود شوند. بررسی بند های قرارداد پولادی یکی از اولین اقدامات سرخپوشان بود.



پس از این اتفاق مدیران پرسپولیس مدعی شدند که پولادی یک فصل دیگر نیز با سرخپوشان قرارداد دارد و در صورت جدایی باید ۴۰ درصد از حق ترانسفر خود را در اختیار پرسپولیس قرار دهد.



این در شرایطی است که در اقدامی عجیب مهرداد پولادی با رو کردن قراردادی دیگر که در اختیار خودش بود تمام ادعاهای مدیران پرسپولیس را زیر سئوال برد.



در واقع در این قرارداد نشان می‌دهد که پولادی قراردادی با پرسپولیس ندارد و در صورت جدایی مسئولان این باشگاه حق اعتراض نخواهند داشت. جالب اینجاست که این قرارداد در هیات‌ فوتبال نیز به ثبت نرسیده است.



پولادی که گفته می‌شود با یک پیشنهاد خوب از ترکیه روبه‌روست شاید در آینده‌ای نزدیک راهی لیگ این کشور شود. البته اگر بتواند با توجه به قراردادی که در اختیار دارد بی‌آنکه درصدی از رقم ترانسفرش را به پرسپولیسی‌ها بپردازد از این تیم جدا شود.



این در شرایطی است که کمیته انضباطی پرسپولیس اواخر فصل گذشته پولادی را به دلیل مصاحبه علیه مدیران باشگاه ۳۰ درصد جریمه نقدی کرده بود.