واکنش مربی زن ایرانی به پیشنهاد مربیگری بدون حجاب

به گزارش افکارنیوز، اواخر اردیبهشت ماه مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان از سوی یکی از باشگاه‌های نروژ پیشنهاد مربیگری داشت و تا ۹۹ درصد کارها هم پیش رفته بود، اما بعد از مدتی مسئولان باشگاه از وی خواستند در صورتی که قرار باشد در این کشور کارش را آغاز کند نباید با پوشش در تمرینات حاضر شود.

ایراندوست هم هنگامی که این صحبت را شنید از طریق مدیر برنامه‌هایش به آنها جواب منفی داد.

وی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: یک عده از ایرانی‌های مقیم نروژ مرا به این باشگاه معرفی کردند. آنها حتی چند سوال هم از من پرسیدند که به نظرم مشکوک بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتم خودم درباره حجاب با آنها صحبت کنم.

وی ادامه داد: وقتی با مسئولان باشگاه در این مورد صحبت کردم بلافاصله موضع گرفتند و گفتند خانواده‌های بازیکنان نمی‌خواهند چنین تبلیغاتی برای بچه‌هایشان صورت بگیرد. من وقتی دیدم شرایط مهیا نیست با خودم گفتم آنها حتما در آینده از من می‌خواهند علیه کشورم صحبت کنم، من هم قبول نکردم. به مدیر برنامه‌هایم گفتم با این شرایط به این کشور نخواهم رفت.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران در پاسخ به این سوال که گزینههای دیگری هم هستند یا خیر، اظهار داشت: قرار است دوشنبه به ترکیه بروم و صحبتهایی داشته باشم. همچنین بولونیای ایتالیا هم پیشنهاد داده که قرار است در این باره مذاکره کنم.