برخورد گرم قلعه‌نویی با عابدزاده و استیلی

به گزارش افکارنیوز، تمرین نوبت صبح امروز(یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن وزنه مجموعه انقلاب آغاز شد.

* در این تمرین تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال حضور داشتند اما ستار همدانی، کرار جاسم و دروازه‌بان برزیلی این تیم غایب بودند.

* بازیکنان استقلال ابتدا ۱۵ دقیقه در زمین چمن مصنوعی دویدند و در ادامه به مدت ۴۵ دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم کار با وزنه را انجام دادند.

* نکته قابل توجه تمرین صبح همزمانی تمرین آبی‌پوشان با مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال راه‌آهن بود. حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده، سرمربی و مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه‌آهن در حاشیه این تمرین برخورد گرمی با امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال داشتند. گفت‌وگوی عابدزاده و قلعه‌نویی برای دقایقی تمرین استقلال و راه‌آهن را تحت تأثیر قرار داده بود و بازیکنان دو تیم به آنها نگاه می‌کردند.

* دستیاران امیر قلعه‌نویی در خصوص دلایل غیبت کرار جاسم در تمرین امروز از یکدیگر سؤال می‌پرسیدند.

* مصدومیت شدید نیمار، مهاجم تیم ملی برزیل در دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ سوژه مربیان و بازیکنان استقلال شده بود. آنها معتقد بودند که برزیل بدون نیمار مقابل آلمان شکست می‌خورد.

* به بازیکنان استقلال اعلام شد که پس از پایان تمرین به سمت باشگاه استقلال بروند تا ساک‌های جدید خود را تحویل بگیرند.

* تمرین نوبت عصر استقلال ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در کمپ این باشگاه برگزار میشود. آبیپوشان فردا صبح نیز تمرین خواهند کرد اما عصر دوشنبه به استراحت میپردازند.