شرط استقلال برای شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

به گزارش افکارنیوز، علی نظری جویباری در خصوص جلسه مسئولان این باشگاه با آندرانیک تیموریان اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و باید بگویم تقریباً به یکدیگر نزدیک شده‌ایم و حالا باید تا فردا منتظر بمانیم تا آندو جواب قطعی را به ما بدهد.



وی در خصوص اینکه ظاهراً تیموریان به صورت شفاهی قول داده که به استقلال تخفیف می‌دهد گفت: همینطور است او شفاهاً قول‌هایی داد و اعلام کرد دوست دارد به خاطر هواداران در استقلال بماند. او بیشتر دوست دارد در تهران باشد و به همین خاطر مذاکرات مثبتی را با ما انجام داد.



معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اینکه امروز محمدرضا خلعتبری به سپاهان پیوسته و این بازیکن روز گذشته مدعی شده بود به هر تیمی خواهد رفت جز استقلال، گفت: شک نداشته باشید که خلعتبری بازیکن بزرگی است و ما به او احترام می‌گذاریم اما در هیچ رسانه و جایی ندیده‌اید که ما بگوییم خلعتبری را بخواهیم یا با او مذاکره کرده باشیم حتی این مسئله به ذهن ما هم خطور نکرده است.



وی همچنین در خصوص اینکه آیا در صورت ماندن تیموریان با کریم انصاری‌فر نیز مذاکره خواهد شد یا خیر، ‌گفت: اگر تیموریان در استقلال بماند لیست ما پر خواهد شد و ما دیگر جا نداریم البته برای سهمیه لیگ برتری جا داریم اما فهرست ۱۸ بازیکن بزرگسال ما با حضور تیموریان تکمیل می‌شود و امکان جذب بازیکن وجود ندارد.



نظری جویباری در خصوص درخواست ۲۷۰میلیونی مسئولان ورزشگاه آزادی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هر بازی گفت: در خصوص این موضوع باید بگویم که هنوز نامه‌ای رسمی به باشگاه نرسیده و قطعاً هیأت‌مدیره و مدیرعامل این موضوع را بررسی می‌کنند. اگر قرار باشد برای هر بازی ۲۷۰میلیون تومان به ورزشگاه آزادی بدهیم باید دید درآمدمان از هر مسابقه چقدر خواهد بود؟



وی در پایان در خصوص اینکه آیا به فصل نقل و انتقالات استقلال نمره میدهد یا خیر،گفت: اجازه بدهید اول تکلیف تیموریان مشخص شود ولی من نباید به خودم نمره بدهم. این را باید هواداران، کادر فنی و مدیریت باشگاه بگوید فقط امیدوارم که تا آخرین روز در کارم سربلند باشم.