محرومیت مادام‌العمر در انتظار محسن قهرمانی

به گزارش افکارنیوز، قرار نداشتن نام محسن قهرمانی در لیست داوران دعوت شده به کلاس توجیهی، به خبر محرومیت مادام‌العمر این داور دامن زده است. گفته می‌شد فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران با وجود تمام شدن محرومیت محسن قهرمانی اما برای آنکه قضاوت او در مسابقات باعثایجاد حساسیت می‌شود، نامش را از داوران لیگ چهاردهم خارج کرده‌ است. البته این تنها بخشی از داستان است که اصفهانیان دوست دارد به گوش اهالی فوتبال برسد و در نهایت او را به عنوان یک چهره مبارز و کسی که خواستار برقراری آرامش در مسابقات است به جامعه فوتبال بشناساند.


حال آنکه در ماجرای محسن قهرمانی، واقعیت چیز دیگری است. از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که در واقع مسوولان فدراسیون فوتبال صلاح دیده‌اند که دیگر برای قهرمانی قضاوتی در نظر نگیرند. البته علاوه بر این خبرهای دیگری هم مبنی بر دخالت مسوولان فیفا در این پرونده به گوش می‌رسد.


گفته می‌شود همان زمانی که فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته بود تا پرونده محسن قهرمانی را برای بررسی به فدراسیون جهانی فوتبال بفرستد، پس از بررسی‌ها گفته‌اند که ۸ ماه محرومیت برای قهرمانی کم است و او باید به صورت مادام‌العمر محروم شود. به دنبال همین دستور فیفا هم بوده که مسوولان فدراسیون و فریدون اصفهانیان، این داور را از لیست قاضیان لیگ چهاردهم کنار گذاشته‌اند.


البته همان طور که گفتیم این‌ها خبرهایی است که از منابع گوناگون در فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود و در ساختمان سئول دهان به دهان می‌چرخد اما هنوز هیچ سندی برای صحت یا سقم آن‌ها ارائه نشده است.