اظهارنظر بازیکنان والیبال ایران درمورد لیگ‌جهانی

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی والیبال ایران بعد از کسب عنوان چهارم رقابتهای لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ بامداد امروز سه‌شنبه در میان استقبال علاقمندان به این رشته وارد تهران شد. تیم کشورمان در حالی به این عنوان دست یافت که برای دومین بار حضور در لیگ جهانی را تجربه می‌کرد.

عادل غلامی بازیکن سرعتی زن تیم کشورمان در بازگشت به تهران در خصوص موفقیت این تیم بیان کرد: این اتفاقی که در والیبال ایران رخ داد حاصل یک برنامه طولانی مدت بود که سرانجام به ثمر نشست. تیم ملی والیبال با کار مقطعی به این مهم دست پیدا نکرد من خوشحالم که سرانجام این برنامه ریزی طولانی مدت نتیجه داد.

فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال نیز ضمن ابراز خوشحالی از عنوانی که تیم ملی به دست آورد؛ گفت: ما بالاخره توانستیم نتیجه زحمات خودمان را ببینیم. نشان دادیم که تا سال‌های سال با یک برنامه ریزی خوب می‌توان در سطح اول دنیا خوش درخشید. من امیدوارم که در سال‌های بعد بتوانیم با قرار گرفتن روی سکو در مردم ایران را شاد کنیم.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال نیز با اشاره به اینکه عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی که نصیب وی شد حاصل تلاش دیگر بازیکنان بوده است خاطرنشان کرد: این بهترین تورنمنت زندگی همه ما بوده است. این افتخار را کسی پیش‌بینی نمی‌کرد. ما همه توان خود را گذاشتیم. مردم دوست دارند تیم ملی همیشه نتیجه بگیرد و امیدوارم که تیم ملی در تورنمنت‌های بعدی هم اینگونه نتیجه بگیرد.

سیدمحمد موسوی هم با اشاره به اینکه در دو بازی پایانی تیم ملی کم تجربه بود تصریح کرد: در لیگ جهانی باید با تجربه بالایی ظاهر شد. شاید در دو بازی پایانی ما کم تجربه بودیم. این دومین حضور ما در لیگ جهانی بود که در جمع چهار تیم برتر ایستادیم. ما باید در مسابقات قهرمانی جهان که در آینده برگزار می شود با قدرت ظاهر شویم.

فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی نیز تاکید کرد: ما دوست داشتیم روی سکو برویم ولی اینگونه نشد. تیم آمریکا که برابر ما برنده شده بود در دیدار فینال به راحتی مقابل برزیل پیروز شد. هدف ما خوشحال کردن مردم بود که فکر میکنم وظیفه مان را به خوبی انجام دادیم. چهارم شدن در لیگ جهانی شاهکار است.