قصد دارم تا پایان فصل در استقلال باشم

به گزارش افکارنیوز، آندرانیک تیموریان در تازه ترین صحبت های خود می گوید تحت هیچ شرایطی این فصل از جمع آبی پوشان جدا نمی شود. گفتگو با آندرانیک تیموریان در ادامه می آید:



* به‌ عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شدید در این باره صحبت کنید.

- طبیعی است که وقتی یک بازیکن چنین عنوانی را به دست می‌آورد خوشحال باشد. من هم همین حس را دارم. جایزه‌ای که گرفتم برایم خیلی با ارزش است. مرد سال فوتبال ایران شدن اتفاق کوچکی نیست. امیدوارم شایسته این عنوان با ارزش باشم.



* رقیبانی همچون بختیار رحمانی و پیام صادقیان داشتید اما در نهایت شما انتخاب شدید.

- نسبت به هیچ کس احساس برتری ندارم. بختیار رحمانی و پیام صادقیان جزو بازیکنان با استعداد فوتبال ایران هستند که آینده درخشانی در انتظارشان است. وقتی گفتند روی استیج بیا من دست پیام را گرفتم که با هم برویم. مطمئنا اگر بختیار هم بود او را هم با خودم بالا می‌بردم. من به رقبایم احترام می‌گذارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و صادقانه می‌گویم اگر من به‌عنوانی رسیدم دلیلی بر برتری‌ام نسبت به دیگران نیست.



* فکر می‌کنید چه دلایلی باعثشد به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شوید؟

- به این سوال هیات برگزاری این مراسم بهتر می‌تواند پاسخ دهد. قطعا داورانی بوده‌اند که بازیکنان را زیر نظر گرفته‌اند و در نهایت مجموع آراء را لحاظ کرده‌اند.



* جایی گفته بودید هدفت این است که در جام جهانی آینده هم برای تیم ملی بازی کنی. به جز این چه هدف دیگری دارید؟

- یک فوتبالیست باید همیشه نگاهی رو به جلو داشته باشد. همیشه به دنبال اهداف تازه هستم. حتی زمانی که از فوتبال بروم همینطور خواهم بود و هدف‌های جدیدی را دنبال می‌کنم. در حال حاضر خیلی دوست دارم روزی مرد سال فوتبال آسیا شوم. البته برای رسیدن به این مهم باید تلاش کنم.



* بعد از بازی با راه‌آهن به دلیل تاخیر اتوبوس ناراحت بودید.

- اما هیچ وقت حاشیه‌ای ایجاد نکردم. شاید بعضی‌ها دوست داشته باشند من را وارد حاشیه کنند اما آنها نمی‌توانند. در کل اتفاق آنچنان بزرگی نبود که آنطور انعکاسش دادند.



* این روزها بحثکاپیتانی در استقلال داغ است، فکر نمی کنید این مساله به مرور زمان حاشیه ساز شود؟

- امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی درباره اینکه چه کسی کاپیتان اول باشد تصمیم می‌گیرد. استقلال اینقدر بازیکن بزرگ دارد که این مسائل در آن حاشیه ساز نمی شود. من به این چیزها توجه نمی کنم و کار خودم را انجام می دهم.



* ممکن است وسط فصل تیم را به مقصد تیم‌های خارجی ترک کنید؟

- اگر حتی پیشنهاد‌های خوبی هم بدهند، امسال قصد دارم تا پایان فصل در استقلال باشم چون این تیم امسال بازیکنان خوبی دارد و می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.



* فکر می کنید استقلال امروز چه عنوانی کسب کند؟

- تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و ناکامی فصل گذشته را جبران کنیم. البته فصل گذشته نتایج خوبی گرفته بودیم و تا هفته های پایانی هم در کورس قهرمانی بودیم ولی دچار بدشانسی شدیم و نتوانستیم عنوان نخست را به دست بیاوریم.



* در هفته دوم لیگ به مصاف استقلال خوزستان خواهید رفت.

- بازی سختی است تیم استقلال خوزستان از بازیکنان جوانی برخوردار است که این کار ما را سخت می کند، ولی ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم سه امتیاز را در ورزشگاه آزادی کسب کنیم.



* در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید.

- از هواداران استقلال ممنونم. در این مدت بنده را مورد لطف خود قرار دادند. امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم.