دلخوری یک پرسپولیسی از لقب جدیدش

به گزارش افکارنیوز، مهرداد کفشگری در تازه ترین صحبت های خود به تشیح آخرین شرایط خودش و باشگاه پرسپولیس پرداخت که متن کامل صحبت هایش در ادامه می آید:



* در مورد اینکه ۵ میلیون تومان جریمه شدی نظرت چیست؟

- هر حرفی بزنم مطمئنا باعثمی شود جریمه ام سنگین تر شده و در خطر محرومیت قرار بگیرم. پس بهتر است سکوت کنم.



* تو بازیکن آرامی بودی اما به نظر می آید تغییر کرده ای؟

- نه من بازیکن بی حاشیه ای هستم. چون در سه بازی اخراج شدم دلیل نمی شود بگویند بازیکن بی اخلاقی است. همیشه در زمین مسابقه سعی کردم به تیم حریف و داور مسابقه احترام بگذارم فکر نمی کنم غیر از این بوده باشد.



* در آن نبرد مشخص شد که صاحب رکورد جدیدی شده ای، ۲۰ بازی سه کارت قرمز!

- آنهایی که این مساله را سوژه کرده اند بهتر است پست بازی مرا هم در نظر بگیرند. یک هافبک دفاعی باید بجنگد و درگیر شود تا توپ گیری کند. به هر حال من در سه بازی که اخراج شدم، خطاهایم ۵۰ درصدی بود و حقم اخراج نبوده است. فقط در یک مسابقه آن هم بازی با ملوان بود که بی احتیاطی کردم و مستحق کارت قرمز بودم در دو بازی دیگر حداقل یکی از کارت زردهایم اشتباه بوده است.



* خیلی از هافبک های دیگر هم هستند که خیلی خشن و جنگنده بازی می کنند، اما رکورد تو را ندارند.

- بی انصافی است که به من بگویند رکورددار شده ای. برای هر فوتبالیستی پیش می آید که حتی در دو بازی متوالی اخراج شود. شاید قسمت این بوده که داور در کارت دادن به دچار اشتباه شده است و این هم از بدشانسی من است.



* اما در برنامه ۹۰ مشخص شد که تو در بازی با نفت تهران مستحق اخراج بودی؟

- کارشناس داوری به نکته خوبی اشاره کرد، من در صحنه ای که منجر به اخراجم شد ابتدا تکل درست زدم و توپ از بازیکن دور شد اما به اعتقاد خودم بازیکن حریف بعد از اینکه متوجه شد به توپ نمی رسد پایش را به پای من زد و خود را به زمین انداخت. در واقع زرنگی او بود که باعثشد تا اخراج شوم. من بی احتیاطی نکردم.



* با توجه به اینکه تو مستحق اخراج بودی حالا محسن بنگر باید فوتبال را کنار بگذارد!

- محسن کنارم بود و متوجه شد من تکل سالم زدم به این خاطر او بعد از بازی در مصاحبه اش گفت اگر اخراج من درست بوده فوتبال را کنار می گذارم.