پرسپولیس در غیاب صادقیان متحدتر می‌شود

به گزارش افکارنیوز، سینا عشوری در مورد دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما در دو بازی گذشته نتایج خوبی نگرفتیم ولی خوب بازی کردیم و حتی الان می‌توانستیم شش امتیازی باشیم.

وی در ادامه افزود: از لحاظ امتیازی وضعیت خوبی نداریم به همین دلیل بازی مقابل پرسپولیس را باید با برد پشت سر بگذاریم. ما بازی سختی داریم ولی در تهران به هیچ عنوان دنبال حداقل امتیاز نخواهیم بود. فقط برای برد به تهران می‌آییم، چون نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص غیبت صادقیان در بازی‌های آینده پرسپولیس گفت: پیام از لحاظ فنی بازیکن بزرگی است که قطعاً غیبتش در آینده برای پرسپولیس مشکل‌ساز خواهد شد ولی بازیکنان این تیم در غیاب پیام قطعاً متحدتر می‌شوند. پرسپولیس در دو بازی قبلی نتایج خوبی نگرفته و قطعاً برای جبران این نتایج بازی خواهد کرد. از طرفی آنها در زمین خود از حمایت هواداران بهره می‌برند و کار ما سخت است.

عشوری در مورد اینکه چرا صادقیان در ذوبآهن اینقدر حاشیهساز نبود، تأکید کرد: شرایط ذوبآهن را که یک باشگاه آرام است نمیتوان با پرسپولیس مقایسه کرد. من بعد از بازی با فولاد با پیام حرف زدم. او به من گفت که عصبانی بوده و در یک لحظه نتوانسته خودش را کنترل کند.