به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلیدرباره حکم انضباطی پیام صادقیان و محرومیت سه ماهه وی اظهار کرد: احساس ما این است که با صادقیان احساسی برخورد شده است. هدف این است که این بازیکن حواسش را جمع کند و در عین حال به راهش در فوتبال ادامه بدهد نه اینکه از مسیر زندگی منحرف شود.

وی افزود: امیدوارم در حکم صادقیان تجدید نظر شود. او واقعا از این حکم سرخورده شده و حتی بعد از محرومیت مریض شد و زیر سُرم رفت. او امروز هم حال خوشی نداشت و با بازیکنان دیگر تمرین نکرد.

سرپرست پرسپولیس همچنین پیشنهاد تیم‌های عربی به صادقیان را رد کرد و گفت: در این خصوص اصلا نه پیشنهادی بوده و نه بحثی صورت گرفته است.

پنجعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت میشائیل اومانیا مدافع کاستاریکایی که قرار است به پرسپولیس اضافه شود، تاکید کرد: به امید خدا قرار است این بازیکن فردا به ایران بیاید. ما تمام کارهای مربوط به این بازیکن را انجام داده و با وی به توافق نهایی رسیده‌ایم. البته هنوز می‌ترسیم فردا هم به ایران نیاید!

وی خاطرنشان کرد: آنقدر گفتهایم اومانیا امروز و فردا به ایران میآید که دیگر هیچ کس حرفمان را قبول ندارد! به هر حال امیدواریم فردا این بازیکن به تهران سفر کرده و خیال همه را راحت کند.