به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از دو پیروزی که مقابل راه‌آهن و استقلال خوزستان کسب کردیم، توانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امید ابراهیمی به تمرینات استقلال بازگشته است، خاطر نشان کرد: تا به امروز همه چیز به خوبی دنبال شده است و امیدوارم پیروزی بعدی خود را در اصفهان کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد برنامه سفر این تیم به اصفهان گفت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا از تهران به اصفهان خواهیم رفت و در این شهر یک جلسه تمرین انجام می‌دهیم. بعد از برگزاری تمرین استراحت کافی خواهیم داشت و با تمرکز کافی به مصاف سپاهان می‌رویم.

ماجدی با اشاره به آمادگی تیم استقلال افزود: تنها غایبان ما در دیدار مقابل سپاهان حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی هستند که کماکان با مصدومیت دست به گریبانند. دیگر نفرات استقلال آماده دیدار مقابل سپاهان هستند.

وی با طرح این مدعا که تا به امروز برای تیم استقلال در اصفهان ایجاد حاشیه نشده است، گفت: هر سال دیدارهای استقلال و سپاهان نسبت به سال قبل جذاب‌تر می‌شود. امیدوارم این بار هم بازی زیبایی را شاهد باشیم و تیم شایسته پیروز شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با یادآوری اینکه هر بازی با بازی دیگر فرق دارد، اظهار داشت: هر دو تیم استقلال و سپاهان شش امتیازی هستند و هنوز ۲۸ هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. در این شرایط ناعادلانه است که بخواهیم در خصوص شانس‌های اول قهرمانی مسابقات قضاوت کنیم. برای ما و تیم پرسپولیس با توجه به حساسیت‌هایی که تیم‌ها نسبت به رویارویی با این دو تیم دارند، هر بازی حکم فینال را دارد.

«آیا می‌توان بازی استقلال - سپاهان را دربی و یا الکلاسیکوی ایران نامید؟»، ‌ این کلمات بار مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. این بازی هم مثل دیگر مسابقات لیگ هر ساله برگزار می‌شود و ارزش امتیازی آن از دیگر مسابقات بیشتر نیست.

رسول خوروش، سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفته بود، این تیم سفرهای زیادی با هواپیمای ۱۴۰ ایران که روز یکشنبه سقوط کرد، داشته است و ای کاش این هواپیما را برای سفر استقلالی‌ها به اصفهان در اختیار آنها می‌گذاشتند.

ماجدی در واکنش به طرح این موضوع از سوی سرپرست سپاهان گفت: این مسئله حتماً به طنز از سوی آقای خوروش بیان شده است. ما قطعاً این موضوع را در شبکههای اجتماعی خواهیم خواند و لذت میبریم. آنچه مسلم است ما به دنبال جنگ روانی و این مسائل نیستیم.