حقیقی درخواست جدایی داد

به گزارش افکارنیوز، در روزهایی که کمبود بازیکن در پست های مختلف همچنان پرسپولیس را دچار مشکلات بزرگی کرده و به شدت تحت تاثیر قرار داده حالا خبر احتمال جدایی یکی دیگر از ملی پوشان این تیم هواداران تیم سرخ پایتخت را نگران کرده است. هنوز پرسپولیسی ها با جدایی سیدجلال و خلعتبری کنار نیامده اند و البته بشدت نگران خروج مهرداد پولادی از این تیم هستند که حالا خبر پیشنهاد قطری ها به رضا حقیقی، به دلواپسی هایشان اضافه شده است.


مدیر برنامه های حقیقی همین امروز صبح از سفر قطر برگشته و دو پیشنهاد برای این بازیکن در جیب دارد. حقیقی هم این مساله را علی دایی در میان گذاشته و به سرمربی تیمش اعلام کرده می خواهد از پرسپولیس جدا شود. دایی هم در جواب او گفته زمانی که درخواست رسمی باشگاه قطری به باشگاه برسد در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد. اما مشکل اینجاست که قطری ها می خواهند از بابت موافقت باشگاه پرسپولیس با جدایی حقیقی خیال شان راحت شوند و فقط در این صورت درخواست رسمی شان را به پرسپولیس خواهند داد.


از آنجایی که در قطر فدراسیون فوتبال این کشور برای جذب بازیکن مکاتبه می کند قطری ها به مدیر برنامه حقیقی گفته اند آیا اطمینان دارید که باشگاه پرسپولیس رضایتنامه حقیقی را می دهد؟ این اتفاق از آنجا ناشی می شود که آنها پیش از این هم یک بار برای جذب حقیقی رو انداخته بودند اما تیرشان به سنگ خورد و جوابی نگرفتندضمن اینکه در مورد سیدجلال هم تجربه خوبی ندارند.


با این حال مساله مهم اینجاست که خود حقیقی به جدایی از پرسپولیس تمیل دارد. پیشنهاد جالب قطری ها و شرایط این فصل پرسپولیس این بازیکن را بشدت هوایی کرده است تا جایی که خودش از دایی خواسته با این جدایی موافقت کند و دایی هم مثل آنچه در میانه فصل گذشته در خصوص سیدجلال رخ داد ظاهرا همه امور را به دست باشگاه سپرده است.


اما موضوع پول در این انتقال ها همیشه در اولویت بوده است. گفته می شود باشگاه قطری پیشنهادی ۱.۲ میلیون دلاری به حقیقی داده است اما این باشگاه قصد ندارد مبلغی بابت رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس بدهد. در واقع قطری ها می خواهند مثل یک بازیکن آزاد با حقیقی مذاکره کنند و اگر خود حقیقی تمایل داشت بخشی از مبلغ قراردادش را به باشگاه پرسپولیس بدهد.


اما موضوع اینجاست که شاندیز تمایلی به پرداخت پول به باشگاه پرسپولیس ندارد و حتی مدعی است باشگاه پرسپولیس باید مطالبات او را پرداخت کند. حقیقی چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان از فصل قبل طلبکاراست و امسال هم قراردادی ۹۵۰ میلیون تومانی بسته که هیچ پولی از این قرارداد را هم دریافت نکرده است.


با این حال به نظر می رسد اگر شرایط برای رفتن به قطر مهیا شود حقیقی حداقل بخشی از مطالباتش را به عنوان رضایتنامه ببخشد یا کوتاه بیاید اما موضوع اینجاست که این بازیکن و مدیر برنامه هایش تصور می کنند دایی با وجود نرمش اولیه و سپردن امور به باشگاه با این جدایی موافقت نخواهد کرد چرا که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با مشکلات ناشی از کمبود بازیکن مفید و کارگشا دیگر نمی خواهد مهره دیگری را از دست بدهد.


با این وجود گفته می شود قطری ها به ارسال نامه و درخواست رسمی راضی شده اند و روز دوشنبه هفته پیش رو نامه رسمی آنها به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که باید دید موضع اولیه باشگاه در خصوص این انتقال چیست.