وقتی نکونام حرف زد، قلعه نویی به هم ریخت!

به گزارش افکارنیوز، محمد فنایی که به عنوان کارشناس داوری در برنامه نود حضور داشت پس از این برنامه مورد انتقاد امیر قلعه نویی قرار گرفت. فنایی که سابقه قضاوت در جام جهانی را هم دارد در این برنامه از تصمیم فغانی دفاع کرد و گفت که پنالتی گرفته شده در بازی استقلال و سپاهان درست است. همن حرف کافی بود تا قلعه نویی بگوید در این برنامه کارشناسی ها از پیش تعیین شده است و دیدید که آقای فنایی از قبل کارشناسی خودش را لو داد. آقای فنایی ما هم فوتبال را می شناسیم اما شما دائما آن توپ را می چرخانید تا مثلا شبیه سازی کنید!



به همین دلیل با فنایی تماس گرفتیم تا او در این مورد پاسخگو باشد. او که در جاده بود و داشت به سفر می رفت برای دقایقی پاسخگوی سوالات ما بود. فنایی ابتدا گفت: «آخر من چه باید بگویم؟ الان عازم سفر هستم و می خواهم استراحت کنم. من از بی معرفتی آقایان گله دارم. از بی محبتی دوستان. رزومه من مشخص است. آیا واقعا من از کسی خط می گیرم که بخواهم کارشناسی کنم؟ من هم می توانم جوابی بدهم که فراخور ایشان باشد.»



فنایی دوست نداشت بیشتر از این حرف بزند اما ادامه داد: «حرف که زیاد است و هر کسی هم هر چیزی که بخواهد می گوید. ایرادی ندارد بگذارید دوستان حرف بزنند. از صبح دوستان زیادی با من تماس گرفته اند و این سوال را از همه آنها پرسیده ام. شما حرف هایی که قلعه نویی زد را باور می کنید؟ ایشان و رفتارهایی که انجام می دهند برای همه مشخص است. پس هر چیزی که دلش می خواهد بگوید.»



به فنایی گفتیم اما قلعه نویی شما را متهم کرده که…او حرف ما را قطع کرد و گفت: «شما ببینید، اگر استقلال بازی را نمی برد چه اتفاقی می افتاد. دوستان ما زمین و زمان را به هم می دوختند. خدا را شکر میکنم که آنها برنده شدند اگر نه من مقصر این باخت می شدم. اصلا قلعه نویی از زمانی که نکونام علیه اش حرف زده به هم ریخته است. آقای قلعه نویی شخصیت شما را همه می شناسند.»



او به قلعه نویی اخطار داد تا دیگر درباره داوری حرفی نزند: «استقلال هواداران با فهمی دارد. اما سرمربی این تیم اگر می خواهد بزرگ باشد نباید درباره داور و مسائل داوری حرفی بزند. ایشان به عقیده من اصلا بزرگ نیست و فقط برای رسیدن به منافع شخصی خودش همه را له می کند. بهتر است ایشان سکوت کنند. خود شما هم همه مسائل را می دانید و پس نیازی نیست که من دیگر در این مورد حرفی بزنم.»



به او گفتیم آیا بحث های کارشناسی شده در نود واقعا از پیش تعیین شده است که فنایی این واکنش را نشان داد:واقعا نمی دانم چه باید بگویم.اما دوست دارم آقای قلعه نویی یک چیزی را بداند.بنده برای حضور در برنامه نود و کارشناسی رقابت های فوتبال هیچ پولی نمی گیرم.قلعه نویی باید روی اعصابش مسلط باشد.او هر وقت عصبی می شود حرف هایی می زند که چندان خوشایند نیست.ایشان نباید با شخصیت همه بازی کند.