برخورد نامناسب با خبرنگاران چه بود؟

به گزارش افکار، فارس نوشت: از جمله مشکلاتی که خبرنگاران همواره برای تهیه خبر در ورزشگاه شهید دستگردی با آن مواجه هستند برخورد بد ماموران حراست این مجموعه است. با وجود شکایات خبرنگاران از این موضوع و تهیه گزارش‌های فراوان در این زمینه این مشکل در این دیدار نیز همچنان وجود داشت و اصحاب رسانه شاهد برخورد ناپسند و زننده این افراد بودند.

* از دیگر نکات جالب توجه در این دیدار برگزار نشدن نشست خبری بعد از مسابقه بود. مسئولان استیل آذین که تاکید زیادی بر حرفه‌ای بودن دارند، پس از این دیدار اجازه برگزار شدن نشست خبری را ندادند و با بی‌احترامی به خبرنگاران گفتند که در همین شرایط باید گزارش خود را تهیه کنند.

* اوایل نیمه دوم هواداران آبادانی که معتقد بودند داور در چند صحنه به درستی قضاوت نکرده است با سر دادن شعار " داور خون به پا نکن " خواستار دقت بیشتر فغانی در تصمیم‌گیری‌هایش شدند.

* صنعت نفت آبادان که در نیمه دوم به مراتب بهتر از استیل آذین بازی می‌کرد، چندین توپ را به تیر دروازه میزبان کوبید.

* احمدرضا عابدزاده با حضور در خط کناری زمین نکات فنی مورد نظر را به افشین پیروانی منتقل می‌کرد.

* امیر مهریزی، مدیر عامل جدید استیل آذین در بین دو نیمه با حضور در کنار علی پروین به وی خوش آمد گفت.

* در این دیدار هم خبری از مهرزاد معدنچی در فهرست ۱۸ نفره استیل آذین نبود.

* محمدرضا خروطی عضو هیات مدیره استیل آذین با حضور در بین تماشاگران استیل آذین در کنار علی پروین بازی تیمش را دنبال کرد.

* سعید عزیزیان، بازیکن اسبق تیم ملی و مربی دروازه‌بان‌های شاهین بوشهر که قصد ورود به ورزشگاه را داشت و اجازه ورود به او داده نشد و گفتند که باید بلیت تهیه کند با وساطت مسئولان استیل آذین وارد ورزشگاه شد و در جایگاه شیشه‌ای بازی را مشاهده کرد.

* هنگامی که حسین کعبی گل دوم استیل آذین را به ثمر رساند به سمت نیمکت تیمش رفت. نکته جالب این بود که پس از به ثمر رسیدن این گل علی کریمی واکنش خاصی نشان نداد.

* سید مهدی رحمتی، دروزاه‌بان تیم ملی و سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن هم با حضور در ورزشگاه دستگردی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. آذری در انتهای این دیدار با اشجاری بازیکن سابق ذوب آهن و فعلی استیل آذین گفت و گو کرد.
این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود استیل آذین به پایان رسید.