ساراگوسا انتخاب بهتر برای انصاری‌فرد

به گزارشافکارنیوز،به نظر می‌رسد ورود کریم انصاری‌فرد به ساراگوسا دو روز است که مطرح شده و مارتین گونزالز؛ مدیر ورزشی ساراگوسا تقریبا مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد در اسپانیا را راضی کرده اما پس از ورود رضا فاضلی مدیر برنامه‌های این بازیکن که مدیر برنامه‌های مسعود شجاعی هم هست عملیات انتقال این بازیکن پیچیده شده است.

منابع آگاه شب گذشته مدعی شدند که این انتقال به قدری قطعی شده که این بازیکن پس از آزاد اعلام شدن از سوی باشگاه تراکتورسازی شانس بیشتری برای حضور در ساراگوسا دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال بررسی پیشنهاد مالی بهتر است و اوساسونا که برای جذب انصاری‌فرد باید سیلوا را بفروشد شانسی برای رقابت با ساراگوسا ندارد. مارتین گونزالز روابط خوبی با فاضلی دارد و پیش از این باعثانتقال نکونام و شجاعی به اوساسونا شده‌اند.

در همین حال مسعود شجاعی از ساراگوسا و نومانسیا پیشنهاد دارد و میخواهد این هفته تصمیم قطعی را بگیرد. شجاعی پس از پایان قراردادش در لاسپالماس پیشنهادهای باشگاههای یونان و امارات را رد کرد. این بازیکن در آستانه پیوستن به مایورکا بود اما تغییر در نیمکت و کادر فنی این تیم این مسئله را منتفی کرد.