استقلال مدیون رحمتی است

به گزارش افکارنیوز، محمد جمشیدی گفت: مهدی رحمتی بازیکن بزرگی است و من فکر می‌کنم یکی دو سال اخیر در حقش جفای بزرگی شده است.

رییس هیأت مدیره باشگاه پیکان ادامه داد: وی سال‌ها دروازه‌بان تیم بزرگی مثل استقلال بوده است و در این تیم توانایی‌اش را نشان داده بنابراین استقلال مدیون رحمتی است.

وی در خصوص درگیری رحمتی با خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان گفت: باید بگویم که درگیری پیش نیامده است اما رحمتی پیش از این با چالش‌هایی روبرو بوده است که باید به وی کمک کرد تا مشکلش برطرف شود. اینکه به خاطر یک عکس‌العمل رحمتی بخواهیم این دروازه‌بان را وارد حاشیه کنیم به نفع فوتبال کشور نیست.

جمشیدی تصریح کرد: وضعیت تیم پیکان خوب نیست اما من فکر می‌کنم در هفته‌های بعد تیم ما شرایط بهتری پیدا کند.

رییس هیأت مدیره باشگاه پیکان تاکید کرد: از آغاز فصل چهاردهم تصمیم گرفتیم تیمی ببندیم که حرفی برای گفتن داشته باشد اما متأسفانه تا هفته پنجم لیگ برتر نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی گفت: ما نباید سرمربی تیم مقصر بدانیم و همه چیز را گردن وی بیاندازیم، ابراهیم‌زاده مربی شناخته شده‌ای است من فکر می‌کنم عملکرد ضعیف تیم به تصمیم هیأت مدیره و مسئولان باشگاه برمی‌گردد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته بعد شاهد بازی خوبی از تیممان باشیم و از شرایط دشوار عبور کنیم چراکه تیمهای حاضر در لیگ در هفتههای نخست امتیاز جمع میکنند و ما هم باید عملکرد خوبی در هفتههای بعد داشته باشیم.