هرکسی شماره ۸ را پوشید اسطوره شد

به گزارش افکارنیوز، مهدی دغاغله در مورد مصدومیت دوباره‌اش از ناحیه کشاله ران گفت: تازه مچ پایم خوب شده بود که دو روز پیش از بازی با تراکتورسازی در تمرین کشاله رانم دچار مصدومیت شد. این هم قسمت من است که همیشه باید مصدوم شوم.

وی ادامه داد: وقتی پیش از فصل مصدوم شدم قرار بود تا هفته دوم به شرایط بازی کردن برسم اما هفت هفته است که نتوانستم برای پرسپولیس بازی کنم و این مسئله خیلی من را اذیت می‌کند. آماده بودم تا مقابل تراکتورسازی بازی کنم اما مصدومیت همه برنامه‌هایم را به هم ریخت، وقتی در تمرین دوباره مصدوم شدم گریه کردم چون باور نمی‌شد باز هم نمی‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم.

دغاغله در واکنش به این مسئله که بعضی‌ها معتقد هستند او با مصدومیت به پرسپولیس پیوسته، اظهار داشت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا مطرح می‌شود؟ وقتی می‌خواستم با پرسپولیس قرارداد ببندم تست پزشکی دادم و هیچ مشکلی وجود نداشت. این حرف‌ها و شایعات اصلاً برایم اهمیت ندارد. زمانی که به پرسپولیس آمدم سالمِ سالم بودم. حرف همیشه هست و نباید به این شایعات توجه کرد.

وی در خصوص اینکه آیا شماره ۸ پرسپولیس برایش خوش یمن نبوده خاطرنشان کرد: به این مسائل اصلاً توجهی ندارم، اتفاقاً هرکسی شماره هشت پرسپولیس را پوشیده اسطوره شده است. زمانی که به شرایط بازی کردن رسیدم تمام این روزها را جبران می‌کنم، البته دیگر نمی‌گویم چند روز دیگر می‌توانم بازی کنم چون هر موقع این کار را کرده‌ام دوباره مصدوم شده‌ام.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم میتواند در سه دیدار آینده و خانگی خود امتیازات کامل را به دست بیاورد؛ عنوان کرد: باید این اتفاق رخ دهد، در بازی با تراکتورسازی هم حق ما شکست نبود. شما نمیدانید این روزها در تیم چه خبر است، همه بازیکنان از نظر روحی و روانی خسته شدهاند و میخواهند از این وضعیت خارج شوند.