چرا مایلی‌کهن به مجری نود " کی‌روشی‌پور " گفت؟

به گزارش افکارنیوز، یکی از اتفاقات عجیب برنامه ۹۰ دوشنبه شب زمانی بود که محمد مایلی کهن روی خط این برنامه امد. او در اغاز صحبت هایش عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ را آقای «کی‌روشی پور» خطاب کرد و چند باری هم از این عنوان استفاده کرد. مایلی کهن که گویا دل پری از این برنامه جنجالی داشت وقتی روی خط آمد بدون ملاحظه اینکه روی خط زنده برنامه ۹۰ است، شدیدترین نوع حملات را به علی دایی، علیرضا رحیمی و خود فردوسی پور ترتیب داد.

او اما به یک نکته در این گفت و گوی تلفنی خیلی تاکید کرد و آن عنوان «کی روشی پور» برای عادل فردوسی پور بود. عنوانی که مایلی کهن به عادل داد و ریشه آن را باید در گذشته برنامه ۹۰ جستجو کرد.

مایلی کهن معتقد است فردوسی پور و برخی دیگر از اعضای رسانه به دنبال حفظ کی روش در فوتبال ایران به هر قیمتی هستند و اینها هستند که کفاشیان را تحت فشار گذاشته اند تا این مربی پرتغالی در فوتبال ایران ابقا شود.

این مربی جنجالی حتی ادعا دارد فردوسی پور در برنامه پر مخاطبش حاضر به انتقاد از کی روش نیست و عملکرد این مربی در جام جهانی را به دروغ مطلوب توصیف شده است.

عادل اما به هیچ وجه زیر بار چنین اتهامی نمی رود. او شب گذشته بدون اینکه توهینی به مایلی کهن بکند، اجازه داد حرفش را بزند و البته از خودش دفاعی هم نکرد و قضاوت را به مردم واگذار کرد. اتفاقی که اتفاقا با واکنش منفی مایلی کهن مواجه و مجری ۹۰ از سوی او حتی متهم به مظلوم نمایی هم شد.

اینکه فردوسی پور حامی کی روش است یا خیر خیلی محکم قابل بیان نیست. حتی این هم که مایلی کهن چقدر برای بیان ادعایش ادله دارد هم مشخص نیست اما خاطرمان هست که مجری برنامه ۹۰ در همین برنامه اعلام کرد که به عنوان یک شخص و مخاطب فوتبال دوست دارد در این شرایط به هم ریخته کی روش در فوتبال ایران به کارش ادامه دهد. البته طبیعتا این به معنی صحت و تایید صحبت های مایلی کهن نیست.

با این همه باید منتظر ماند و احتمالا زوایای دیگری از این اتهامات را در رسانه ها از زبان آن ها خواند.