واکنش چندش‌آور سیاسی به شعار هواداران

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی در مورد بحثابطال کار معافیت حسین ماهینی گفت: «در این موارد نمی‌توانم پاسخگو باشم و دیگر مدیران بهتر می‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.»



وی در خصوص حضور علی کریمی در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: «این اتفاقی مبارک است و ما از حضور کریمی در تمرین استقبال می‌کنیم. کریمی بزرگترین بازیکن فوتبال ما است و از اینکه به تمرین آمده بسیار خوشحالم. مسلماً او از هیچ کمکی برای پرسپولیس دریغ نمی‌کند.»



رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا امکان دارد کریمی به کادر فنی این تیم بپیوندد، خاطرنشان کرد: «برای نشستن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتر به گذراندن کلاس‌ها و گرفتن مدرک نیاز است که اگر کریمی این مشکل را نداشته باشد افتخار می‌کنیم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.»



سیاسی در واکنش به شعار روز گذشته هواداران پرسپولیس با مضمون " سیاسی، درخشان - پرسپولیس قهرمان " عنوان کرد: «من از این مسئله خبر نداشتم و از این کار خوشم نیامد. اصلاً شخصیت پردازی را دوست ندارم چون جزو کارهای افراط و تفریطی است.»



وی در مورد اینکه گفته می‌شود این شعارها با هماهنگی خودش سر داده شده، گفت: «این کار آنقدر " چندش آور " بود که حساب ندارد. خوب است وقتی یک نفر در یک مجموعه حضور ندارد تشویق شود وگرنه تعریف کردن از کسی که مشغول انجام کاری است درست نیست.»



سیاسی در خصوص آخرین وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود خودش یکی از گزینه‌های مدیرعاملی است، خاطرنشان کرد: «چه کسی این حرف‌ها را می‌زند؟ منبع این اخبار کجاست؟ قاطعاً بگویم که من مدیرعامل نمی‌شوم.»



رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد بهروز منتقمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شود، گفت: «منتقمی فعلاً کارش را خوب انجام می‌دهد و باشگاه را جمع کرده است. مسلماً او گزینه محکمی برای مدیرعاملی باشگاه است.»



وی درباره اینکه چهار میلیارد پول اسپانسر چه زمانی به حساب باشگاه واریز میشود، گفت: هنوز معلوم نیست چه زمانی این اتفاق رخ میدهد.