جدیترین رقیبان والیبال ایران در اینچئون

به گزارش افکارنیوز، سرمربی تیم والیبال نشسته ضمن ابراز رضایت از برگزاری هفتمین مرحله تمرینات در شهر اردبیل به روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: برگزاری این مرحله از تمرینات آماده‎سازی با آرامش خاصی همراه بود و کلیه ورزشکاران و کادر فنی بسیار متمرکز عمل کردند.

صائبی افزود: شرایط آب و هوایی اردبیل و پایین بودن دمای آن به نسبت تهران، این امکان را به ما داد که ملی پوشان را از حالا با شرایط جوی حاکم بر اینچئون آشنا کنیم و از این نظر در زمان برگزاری مسابقات به مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: دوازده ملی پوش دعوت شده به این تمرینات در آمادگی خوبی به سر می برند و از نظر فنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

صائبی گفت: در آخرین مرحله تمرینات که متصل به اعزام نیز هست، از فشار تمرینات کاسته شده و بیشتر بر روی مرور تاکتیک ها و نیز برگزاری بازی‎های تیمی بین ملی پوشان تمرکز می‎کنیم.

وی با اشاره به ترکیب سنی ورزشکاران گفت: به نسبت دور قبل بازی های پاراآسیایی که در گوانگجو برگزار شد، تیمی جوان‎تر را اعزام می‎کنیم و در حال حاضر چهار ملی پوش جوان در اختیار داریم که در زمره والیبالیست‎های خوب کشورمان به شمار می‎روند.

سرمربی تیم ملی در خصوص رقیبان ایران در این مسابقات گفت: تمام تیم ها به نسبت دور قبل بازی‎ها در تلاش بوده اند و قطعا پیشرفت کرده اند، اما در این میان دو تیم عراق و چین از مهم‎ترین رقبای ما به شمار می‎روند و در دور پیشین بازی‎ها نیز در فینال با چین روبرو شدیم که توانستیم با غلبه بر این تیم به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شویم.

صائبی تصریح کرد: در حال حاضر با در دست داشتن سهمیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ از مسابقات جهانی لهستان، برنامه ریزی حضور در پارالمپیک را انجام داده‎ایم که اولین گام آن شرکت در بازی‎های پاراآسیایی و سرمایه گذاری در خصوص ورزشکاران جوان و جدید است.

هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته که هم اکنون در شهر اردبیل در حال برگزاری است، دوم مهر پایان می‎یابد.