هواداران می‌دانند که چه کسی را تشویق کنند

به گزارش افکارنیوز، محسن فروزان قول داده بود‌ با ادامه کلین‌شیت‌ها و بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکورد بزند اما‌ از بازی با نفت تهران دروازه‌اش را باز شده دید.



با این‌حال او نه تنها از رسیدن به هدف خود ناامید نشده‌، بلکه خودش را با انگیزه‌تر از قبل هم می‌داند و باز‌هم در اندیشه این است که در کنار تبدیل شدن به شماره یک تیم ملی، رکورد هم بزند.



* در ۲ بازی گذشته اصلا آن استقلال همیشگی نبودید. قبول داری؟

- در این ‌۲ بازی استقلال تا توانست بدشانسی آورد. اگر به بازی‌های تیم‌مان نگاه کنید متوجه می‌شوید که در این‌ ۲ بازی چقدر بدشانسی آوردیم. در همین بازی با فولاد شاهد بودید که توپ‌هایمان تا آستانه دروازه پیش می‌رفت اما به یکباره تغییر جهت می‌دادند، ‌ به تیرک می‌خوردند و یا بیرون می‌رفتند. ما همان استقلالیم و فقط بدشانسی آوردیم.



* اما همین ۲ باخت باعثشد تا تیم‌تان وارد حاشیه شود.

- برخی‌ها ۲ باخت استقلال را در بوق و‌کرنا کرده‌اند و می‌خواهند برایمان حاشیه درست کنند اما امیر خان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد. چرا آن زمان که می‌بردیم این آقایان پیدایشان نبود و از تیم تعریف و تمجید نمی‌کردند؟ مگر ته‌جدولیم که این‌طور از استقلال انتقاد می‌کنند؟ ‌



* خیلی‌ها ضعف مدافعان تیم را دلیل اصلی ۲ شکست اخیر استقلال عنوان می‌کنند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- استقلال در این مدت با مصدومیت مهره‌های کلیدی‌اش در خط دفاع مواجه شد به‌طوری که از همان ابتدای فصل کادر فنی مجبور شد‌ از بازیکنان غیر‌تخصصی در دفاع استفاده کند، اما با این‌حال این بازیکنان خیلی خوب توانستند در حد و اندازه یک مدافع ظاهر شوند و باید به غیرتشان درود فرستاد. بیشتر از این نمی‌شود از یک بازیکن که در پست غیرتخصصی‌اش بازی می‌کند انتظار داشت.



* محسن فروزان در ۲ بازی اخیر، چقدر خودش را مقصر می‌داند؟

- به هر حال وقتی یک تیم بازنده می‌شود کل تیم مقصر به حساب می‌آیند. هر‌ چند‌ معتقدم در این ۲ بازی بدبیاری دلیل اصلی باخت استقلال بود.



* با وجود این‌که در این‌ ۲ بازی گل خوردی و بازنده شدید اما باز از سوی سکوها تشویق شدی. همین باعثشده تا حرف و حدیث‌های زیادی به وجود بیاید. خودت در جریان این حرف و حدیث‌ها هستی؟

- سکوها تا از یک بازیکن راضی نباشند، تشویقش نمی‌کنند. سکوها تشویقم می‌کنند چون از ته‌دل تک تک آن‌ها را دوست دارم. بارها با بازی‌های خوبم پاسخ حمایت‌ها و تشویق‌هایشان را داده‌ام و می‌دانند که اگر تشویقم کنند بی‌جواب نمی‌گذارم. آن‌ها خوب فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند که باید چه کسی را تشویق کنند.



* با این ۲ باخت روندی که برای ادامه کلین‌شیت‌هایت در پیش گرفته بودی از بین رفت. حالا آیا دوباره به این‌که رکورد بزنی، فکر می‌کنی؟

- اگر بخواهم کم بیاورم و جا بزنم که دیگر نمی‌توانم در تیم بزرگی مثل استقلال دروازه‌بانی کنم. اتفاقا انگیزه‌ام بیشتر از قبل شده. می‌خواهم از بازی با ذوب‌آهن دوباره کلین‌شیت‌هایم را شروع کنم.



* بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟

- پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کنم. نباید به ذوب‌آهن به چشم یک حریف ضعیف و دست و پا بسته نگاه کنیم. بدون‌شک برابر این تیم یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را پشت‌سر خواهیم گذاشت اما باید بگویم‌ برای شکست این تیم آماده‌ایم چون می‌خواهیم‌ دوباره صدرنشین شویم.



* به نظرت این فصل کدام تیم‌ها رقیبان استقلال برای قهرمانی هستند؟

- من تیم‌مان را بی‌رقیب می‌بینم. با اقتدار قهرمان خواهیم شد.



* محسن فروزان چقدر امیدوار به ملی‌پوش شدن است؟

- اولین هدف من این است که برای استقلال یک مهره تاثیرگذار باشم. بعد از آن هم به تیم ملی فکر میکنم. میخواهم مثل تمامیگلرهای شماره یک تاریخ استقلال، شماره یک تیم ملی شوم.