ما برای پرسپولیس خطرناکیم نه آنها برای ما

به گزارش افکارنیوز، تیم کارگر بنه‌گز بوشهر با هدایت عباس سرخاب توانست در جام حذفی مس رفسنجان را با ۴ گل شکست داده و حریف پرسپولیس در مرحله بعد شود.



این اتفاق بهانه‌ای بود تا پای صحبت‌های سرمربی تیم کارگر بنه‌گز بوشهر بنشینیم.



* با بردی که آوردید، حریف پرسپولیس در جام حذفی شدید!

- بازی خوبی مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و خوشحالیم که باید با پرسپولیس بازی کنیم. بازی کردن برابر این تیم افتخار است مخصوصاً برای تیم‌های شهرستانی و برای تیمی از تنگستان و بوشهر. ما به این بازی به دید یک دیدار برای کسب تجربه نگاه می‌کنیم. این برای ما اهمیت دارد که در این بازی نکات مختلفی یاد بگیریم و ما را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنند. پرسپولیس یک دانشگاه است و ما باید در این دانشگاه علم کافی را بیاموزیم.



* امکان اینکه شگفتی‌ساز شده و پرسپولیس را شکست دهید، هست؟

- ما می‌آییم که شرافتمندانه بازی کنیم و یک تجربه بزرگ را به دست آوریم. ما می‌دانیم که پرسپولیس تیمی بزرگ است، پس ما برای آنها خطرناک هستیم نه آنها برای ما. چرا که ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با خیال راحت بازی می‌کنیم.



* در مورد استقلال هم نظرتان را بگویید. علت سه شکست پیاپی این تیم را در چه می‌دانید؟

- من بازی با ذوب‌آهن را که دیدم، ‌ فهمیدم تیم مشکل بدنی دارد. حتی با ورود خسرو، کرار و برهانی هم هر چند روند بازی بهتر شد اما تیم از لحاظ بدنی توان حمله کردن را نداشت و ضدحمله‌های وحشتناکی را روی دروازه این تیم شاهد بودیم. جدا از مشکل بدنی، این تیم از لحاظ روحی و روانی هم با مشکل روبه‌رو است و بحثدیگر عدم آمادگی بازیکنان بزرگ این تیم است که تأثیر زیادی روی تیم گذاشته و کادر فنی باید این موارد را بررسی کند.



* در این میان شما تغییر کادر فنی را مؤثر می‌دانید؟

- به هیچ وجه. با برکناری سرمربی استقلال، چه کسی را به جای او بیاورند؟ به نظر، مدیریت باشگاه باید به کادر فنی انرژی بدهد و کادر فنی هم این انرژی را به بازیکنان منتقل کند تا مشکل تیم حل شود. ضمن اینکه معتقدم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و استقلال در بالای جدول قرار دارد.