تمجید کاپیتان سابق منچستر‌یونایتد از کی‌روش

به گزارش افکارنیوز، منچستر‌یونایتد در فصل جدید لیگ برتر با هدایت لوئیس فان خال در رده دهم قرار گرفته است. این تیم فصل گذشته نیز با دیوید مویس نتایج ضعیفی کسب کرد و نتوانست سهمیه اروپایی کسب کند.

منچسترِیونایتد در سال ۲۰۰۷ موفق شد با هدایت فرگوسن و کی‌روش به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. منچستری‌ها در آن سال از لحاظ دفاعی تیم بسیار خوبی بودند و این باعثشد بتوانند به افتخار بزرگی دست یابند.

نمانیا ویدیچ کاپیتان سابق منچستر‌یونایتد درباره سال ۲۰۰۷ می‌گوید: آن سال من و ریو فردیناند در مرکز دفاع بودیم. وس براون در سمت راست و پاتریس اورا در سمت چپ قرار داشت و فان در سار هلندی نیز دروازه‌بان ما بود. ما خیلی با کی‌روش در کارهای دفاعی پیشرفت کردیم. تمرینات دفاعی زیادی با هدایت کی‌روش پشت سر گذاشتیم و روز به روز بهتر شدیم. آن سال توازن خیلی خوبی در دفاع ما وجود داشت و همکاری خیلی خوبی با هم داشتیم.

مدافع صربستانی که در حال حاضر در اینتر توپ می زند ادامه داد: کارلوس کی‌روش بیشترین تاثیر را روی بازی ما داشت. آن تیم ۲۰۰۷ با تلاش های کی روش ایجاد شد. البته فرگوسن هم همیشه بهترین بازیکنان را در بهترین پست ها استفاده می کرد. تیم ما در آن سال بسیار خوب بود و فکر می کنم در شرایط فعلی منچستر تجربه کی‌روش را کم دارد.

منچستریونایتد در این فصل ۹ بار در لیگ برتر دروازه خود را باز شده دیده است. این تیم با قبول شکست چهار بر صفر برابر تیم دسته چهارمی میلتون از جام اتحادیه نیز حذف شده است.