فدراسیون خیال پولادی را راحت کرد

به گزارش افکارنیوز، از همین روی به نظر می رسد بهروان با توجه به این موضوع که می دانسته این ملی پوش کشورمان از قطر به اردوی پرتغال تیم ملی ملحق شده و هچنین در جریان مکاتبات سازمان حوزه نظام وظیفه بوده این گونه اظهار کرده است.



حضور پولادی در تیم ملی بنا بر آنچه که قوانین می گوید بلامانع است، چرا که پولادی از قطر به تیم ملی در لیسبون پرتغال ملحق شده و سازمان نظام وظیفه هم اعلام کرده بازیکنان سرباز نمی توانند در لیگ برتر بازی کنند و این در حالی است که پولادی قبل از نامه نظام وظیفه به قطر رفته بود و در این مدت به ایران نیامده است.



بنابر این گزارش یکی از مسوولین فدراسیون با تایید موارد ذکر شده می گوید: طبق قوانین فیفا پولادی می تواند در خارج بازی کند و تنها حق بازی در لیگ ایران را ندارد و در نامه نظام وظیفه در خصوص بازی در تیم ملی بحثی مطرح نشده است.



البته این مقام مسوول با اشاره به مشکل ممنوع الورودی پولادی به کشور خبر از رایزنی کفاشیان برای حل مشکل پولادی برای حضور در اردوی تیم در ایران داد. با این حال گفته می شود در صورت حل نشدن مشکل پولادی احتمال دارد این بازیکن در اردو های تیم ملی در تهران شرکت نکند.