درخشان جذبه لازم را ندارد و بی اراده است

به گزارش افکارنیوز، حرکتی که محمد عباس‌زاده بعد از تعویضش در بازی با کارگر بنه‌گز انجام داد، جنجال زیادی برای او و حتی حمید درخشان داشت. رضا شاهرودی که از پیشکسوتان پرسپولیس است در این باره می‌گوید: این جور حرکات برمی‌گردد به سرمربی تیم. اگر سرمربی تیم جذبه و اقتدار لازم را داشته باشد این مسائل پیش نمی‌آید.



او ادامه می‌دهد: در اردوی کیش بازیکنان شب‌نشینی و مسائلی پیش آوردند که کادر فنی از کنار آن گذشتند و یا مصاحبه‌ای که دو نفر از بازیکنان انجام دادند و بعد از چند روز دوباره به تمرینات بازگشتند. این از بی‌ارادگی سرمربی است. من در ترکیه و چین بازی کردم؛ آنجا در قرارداد بازیکن ذکر می‌شود که اگر حرکت ناشایست و یا بی‌احترامی و یا کارت بی‌مورد از داور بگیرند با جریمه‌ای سنگین روبرو می‌شوند.



شاهرودی اظهار کرد: بازیکنی که یک سال است به پرسپولیس آمده و این حرکات را بعد از تعویض انجام می‌دهد باید جریمه شود البته مقصر کادر فنی و سرمربی و سرپرست تیم است که بیش از حد به بازیکنان بها می دهند.



وی همچنین درباره بازی‌های تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا می‌گوید: کی‌روش کار سختی دارد. جام ملت‌های آسیا جام جهانی نیست که بیاییم دفاعی کار کنیم و باید به فکر بازی خوب و نتیجه گرفتن باشیم. تیم‌های آسیایی هزینه کردند، خیلی خوب کار می‌کنند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. البته فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد.