خواجه‌وند: ادامه همکاری با اسپانسر ممکن نبود

به گزارشافکارنیوز،مهدی خواجه‌وند افزود: با توجه به نگاه موجود در جهت تعامل با اسپانسر و سیاستی که مبنایمان بود سعی کردیم به جمع بندی مناسبی با اسپانسر برسیم که این امر محقق نشد و فسخ قرارداد کردیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: در قرارداد اصلی توضیحات کامل در مورد همکاری با اسپانسر تعریف شده بود و ما بر حفظ حق و حقوق باشگاه مصر بودیم اما اسپانسر به تهداتش عمل نکرد بر این اساس با اسپانسر قطع همکاری کردیم.

وی درباره ناراحتی خادم نسبت به فسخ قرارداد با اسپانسر گفت: نگاه خادم حمایت از اسپانسر بود و برای واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی از اسپانسر باشگاه پشتیبانی می‌کرد اما ما با اسپانسر به تعامل نرسیدیم و قرارداد را فسخ کردیم.

خواجه‌وند عنوان کرد: قطع همکاری با اسپانسر تصمیم درون باشگاهی و شخصی نبوده است. ما براساس تعاریف مشخص تصمیم به قطع همکاری با اسپانسر گرفتیم.

وی درباره شایعه کنار رفتن سیاسی از هیأت مدیره پرسپولیس گفت: من این موضوع را نشنیدم اما امیدوارم که درست نباشد و سیاسی همچنان در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده مانوئل روزه تصریح کرد: ما لایحه مناسبی برای پرونده ژوزه تدارک دیدیم و به فیفا ارسال کردیم و منتظریم جواب آن را دریافت کنیم.

خواجهوند در پایان خاطرنشان کرد: دستور جلسه هیأت مدیره هنوز به دستم نرسیده و معلوم نیست فردا جلسه هیأت مدیره تشکیل شود یا نشود.