توقف استقلال مقابل صبای قم در آزادی

به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبا رفت که در پایان با تساوی یک - یک به پایان رسید.



در ابتدای بازی صبا توپ و میدان را در اختیار گرفت و دقیقه ۱۵ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ایوب والی توپ را به دیوار دفاعی استقلال کوبید. در ادامه این استقلال بود که به دروازه صبا نزدیک شد و چند موقعیت نصفه و نیمه را ایجاد کرد. دقیقه ۲۲ شوت محمد قاضی توسط طهماسبی دروازه‌بان صبا مهار شد.



در ادامه بازی رنگ و بوی خشونت گرفت و میلاد فخرالدینی که خودش دقیقه ۱۷ کارت زرد گرفته بود، با خشونت بازیکنان صبا برای لحظاتی مصدوم شد. تنها لحظاتی بعد جاسم کرار هم از سوی بازیکنان صبا با خطایی خشن متوقف شد.



در دقیقه ۴۱ این دیدار نیز محمد قاضی نتوانست از ارسال یعقوب کریمی استفاده کند و یک موقعیت بسیار مناسب را از روی خط شش قدم محوطه جریمه صبا به هدر داد.



در دقیقه ۴۴ این دیدار نیز میلاد فخرالدینی نتوانست به توپی که برای او در عمق ارسال شده بود برسد و موقعیت مناسب دیگری برای استقلال بدون نتیجه ماند تا نیمه اول بدون گل تمام شود.



گزارش نیمه دوم

در دقیقه ۴۶ تیموریان به جای محمدرضا خرسندنیا در ترکیب استقلال قرار گرفت‬.


در دقیقه ۵۳ شوت ایوب کلانتری با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت‬.


در دقیقه ۵۸ علیرضا رمضانی به جای میلاد شیخ‌فخر‌الدینی به بازی آمد و به محض ورود خود به زمین یک موقعیت تک‌ به تک برای او ایجاد شد که موفق نشد به توپی که برای او ارسال شده بود برسد و این موقعیت نیز برای استقلال به هدر رفت.


در دقیقه ۶۷ علیرضا رمضانی بازیکن تعویضی مصدوم شد‬ تا پژمان نوری به جای رمضانی به میدان آمد‬.



سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۲ گل استقلال را به ثمر رساند.



صبای قم در دقیقه ۷۷ توسط کلانتری از فاصله ۳۰ متری با یک شوت زیبا گل مساوی را زد‬.



در دقیقه ۸۶ کرنر ایوب کلانتری با ضربه خطرناک روزبه چشمی به بیرون رفت. ‬



در دقیقه ۹۰ + ۱ ضربه خطا پشت محوطه جریمه صبا به سود استقلال شد‬ که این ضربه را امید ابراهیمی زد و توپ به کرنر رفت‬.



این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.