آندرانیک تیموریان در یک قدمی سپاهان!

به گزارش افکارنیوز، رسول خوروش در مورد اینکه گفته می شود آندارنیک تیموریان در یک قدمی حضور در سپاهان قرار دارد و این اتفاق در تعطیلات نیم فصل رخ می دهد اظهار داشت: اصلا قضیه به این شکل نیست. این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و کار حرفه ای هم این است که اگر ما او را می خواهیم مستقیم با باشگاه نامه نگاری کنیم اما فعلا قصد این کار را نداریم.



وی در پاسخ به این سوال که چرا فعلا قصد این کار را ندارند و آیا در نیم فصل این اتفاق رخ می دهد یا خیر گفت: تیموریان یک بازیکن موثر در استقلال است و احتمال اینکه به او رضایت بدهند تا به سپاهان بیاید ضعیف است. اگر خود تیموریان با استقلال به توافق نرسد و جدا شود آن وقت اگر فرکی و کمیته فنی باشگاه روی تیموریان نظر داشته باشند حتما صحبت می کنیم.



سرپرست سپاهان در ارتباط با اینکه قضیه رسول نویدکیا و ناراحتی وی از باشگاه چیست، تصریح کرد: هیچ ناراحتی در بین نیست. نویدکیا چندی قبل مصاحبه ای انجام داده و گفته اگر روزی باشگاه نخواهد از من استفاده کند مشکلی ندارم اما از این صحبت تعبیر بدی شده بود. اکنون او بدون اینکه مسئله ای باشد در تمرینات حضور دارد.



خوروش همچنین با اشاره به برنامه ریزی مشکل دار سازمان لیگ بابت برگزاری دو بازی نیم فصل دوم بعد از پایان هفته پانزدهم توضیح داد: زمان نقل و انتقالات بازیکنان در نیم فصل فقط یک هفته اعلام شده آن هم در شرایطی که تیم ها بدون تعطیلی بعد از هفته پانزدهم باید دو هفته از نیم فصل دوم هم برگزار کنند و سپس تعطیلات شروع می شود. در یک هفته ای که فرصت نقل و انتقالات گذاشته شده واقعا نمیتوان بازیکن گرفت چون شاید برخی تیم ها به خاطر دو بازی نیم فصل دوم نخواهند بازیکن خود را از دست بدهند. بهتر بود حداقل سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات را در تعطیلات لحاظ می کرد. مسئله دیگر هم این است وقتی زمان نقل و انتقالات ما شروع می شود هنوز نقل و انتقالات بازیکنان خارجی شروع نشده و گرفتن بازیکن خارجی هم مشکل شده است.